Page 330 - Geleceğin İnşası Eğitim 2002-2024
P. 330

maras-ve-Hatay-DepremleriRaporu.pdf. Erişim tarihi: 03.10.2024                                              Yılmaz, R. (2020). İnternet temelli uzaktan eğitimin örgütsel, sosyal, pedagojik ve etik bo-
                                                                                                                              yutları. Eğitim ve Bilim, 45(202), 123-135.
            TÜSİAD. (2021). COVID-19 etkisinde Türkiye’de eğitim. İstanbul: TÜSİAD.
                                                                                                                           Yılmazer, Y., & Yavuz, E. C. (2024). Kahramanmaraş̧ depremi sonrası akut dönemde psi-
            UNESCO. (2018). UNESCO öğretmenlere yönelik bilgi ve iletişim teknolojileri yetkinlik                             kososyal destek uygulamalarında görev alan çocuk gelişimcilerin mesleki deneyimlerine
               çerçevesi  (Versiyon  3)  18130452_UNESCO_OYretmenlere_Yonelik_Bilgi_ve_Yleti-                                 yönelik görüşlerinin incelenmesi: Sağlık kuruluşları örneği. Çocuk ve Gelişim Dergisi,
               Yim_Teknolojileri_Yetkinlik_Cercevesi.pdf Erişim tarihi: 18 Ekim 2024                                          7(13), 23-37.


            UNICEF. (2020). Global Annual Results Report 2020: Goal Area 2. Global Annual Results                          Yenilik ve Eğitim Teknolojileri Genel Müdürlüğü. (2020). EBA Akademik Destek. Millî
               Report 2020: Goal Area 2 | UNICEF                                                                              Eğitim  Bakanlığı.  https://yegitek.meb.gov.tr/www/eba-akademik-destek/icerik/3014
                                                                                                                              (Erişim tarihi: 9 Ekim 2024).
            UNICEF Türkiye. (2023). Türkiye’de COVID-19 nedeniyle evde kalan çocuklara psikosos-
               yal destek yardım ulaştırılıyor. Ankara: UNICEF Türkiye Yayınları.

            Ülger, K. (2021). Uzaktan Eğitim Modelinde Karşılaşılan Sorunlar, Fırsatlar ve Çözüm Öne-
               rileri. International Journal of Contemporary Educational Studies, 7(1), 2458-9373.

            Ünsal Uysal, E. & Koyuncu, F. (2023). Afet sonrası okul ve eğitim. Sağlık ve Eğitim Vakfı.
               https://flipbook.sev.org.tr/sev/afet_sonrasi_okul_ve_egitim/assets/downloads/Afet_Son-
               rasi_Okul_ve_Egitim_Raporu.pdf Erişim tarihi: 01.10.2024

            World Health Organization. (2020). Impact of COVID-19 on people’s livelihoods, their he-
               alth and our food systems. Impact of COVID-19 on people’s livelihoods, their health and
               our food systems (who.int)

            World Bank Group. (2022). The economic impacts of the COVID-19 crisis. WDR 2022
               Chapter 1. Introduction (worldbank.org)

            Yıldırım, M. S. (2024). Türkiye’de deprem riski azaltma eğitiminin okullardaki uygulama-
               larına yönelik öğretmen görüşleri ve öğretmenlerin afet bilinç düzeylerinin incelenmesi.
               Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi, 60(60), 1-29.

            Yıldırım, M., & Demirer, V. (2021). Eğitim alanında bilgi güvenliği üzerine sistematik bir
               alanyazın incelemesi: Türkiye örneği. Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi,
               23(3), 835-856.


            Yıldırım, S., & Gürbüz, R. (2020). COVID-19 pandemi sürecinde Türkiye’de eğitimde fırsat
               eşitliği sorunu. Turkish Studies, 15(8), 1-16. https://doi.org/10.1080/14683849.2020.185
               2670

            Yılmaz, K. (2021). Sosyal bilimlerde ve eğitim bilimlerinde sistematik derleme, meta de-
               ğerlendirme ve bibliyometrik analizler. Manas Sosyal Araştırmalar Dergisi, 10(2), 1457-
               1490.
   325   326   327   328   329   330   331   332   333   334   335