Page 332 - Geleceğin İnşası Eğitim 2002-2024
P. 332
12. kademeler arası geçiş alanlarında yapılan çalışmalar, Türkiye’de 2000’li yıllardan itibaren büyük
.
Eğitim sisteminin etkinliğini ve verimliliğini artırmak amacıyla, ölçme ve değerlendirme ile
bir ivme kazanmıştır. Millî Eğitim Bakanlığı’nın son yıllarda attığı adımlar ise bu alanda önemli
dönüşümlere yol açmaktadır.
12 BÖLÜM
331
ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME
İLE KADEMELER ARASI
GEÇİŞ
Dr. Çiğdem DEMİR
Millî Eğitim Bakanlığı Strateji Geliştirme Başkanlığı, Ankara
0009-0001-2872-0005
Emine ÖZDEMİR
Millî Eğitim Bakanlığı Strateji Geliştirme Başkanlığı, Ankara
0009-0006-7741-553X