Page 331 - Geleceğin İnşası Eğitim 2002-2024
P. 331

maras-ve-Hatay-DepremleriRaporu.pdf. Erişim tarihi: 03.10.2024   Yılmaz, R. (2020). İnternet temelli uzaktan eğitimin örgütsel, sosyal, pedagojik ve etik bo-
               yutları. Eğitim ve Bilim, 45(202), 123-135.
 TÜSİAD. (2021). COVID-19 etkisinde Türkiye’de eğitim. İstanbul: TÜSİAD.
            Yılmazer, Y., & Yavuz, E. C. (2024). Kahramanmaraş̧ depremi sonrası akut dönemde psi-
 UNESCO. (2018). UNESCO öğretmenlere yönelik bilgi ve iletişim teknolojileri yetkinlik   kososyal destek uygulamalarında görev alan çocuk gelişimcilerin mesleki deneyimlerine
 çerçevesi  (Versiyon  3)  18130452_UNESCO_OYretmenlere_Yonelik_Bilgi_ve_Yleti-  yönelik görüşlerinin incelenmesi: Sağlık kuruluşları örneği. Çocuk ve Gelişim Dergisi,
 Yim_Teknolojileri_Yetkinlik_Cercevesi.pdf Erişim tarihi: 18 Ekim 2024  7(13), 23-37.


 UNICEF. (2020). Global Annual Results Report 2020: Goal Area 2. Global Annual Results   Yenilik ve Eğitim Teknolojileri Genel Müdürlüğü. (2020). EBA Akademik Destek. Millî
 Report 2020: Goal Area 2 | UNICEF  Eğitim  Bakanlığı.  https://yegitek.meb.gov.tr/www/eba-akademik-destek/icerik/3014
               (Erişim tarihi: 9 Ekim 2024).
 UNICEF Türkiye. (2023). Türkiye’de COVID-19 nedeniyle evde kalan çocuklara psikosos-
 yal destek yardım ulaştırılıyor. Ankara: UNICEF Türkiye Yayınları.

 Ülger, K. (2021). Uzaktan Eğitim Modelinde Karşılaşılan Sorunlar, Fırsatlar ve Çözüm Öne-
 rileri. International Journal of Contemporary Educational Studies, 7(1), 2458-9373.

 Ünsal Uysal, E. & Koyuncu, F. (2023). Afet sonrası okul ve eğitim. Sağlık ve Eğitim Vakfı.
 https://flipbook.sev.org.tr/sev/afet_sonrasi_okul_ve_egitim/assets/downloads/Afet_Son-
 rasi_Okul_ve_Egitim_Raporu.pdf Erişim tarihi: 01.10.2024

 World Health Organization. (2020). Impact of COVID-19 on people’s livelihoods, their he-
 alth and our food systems. Impact of COVID-19 on people’s livelihoods, their health and
 our food systems (who.int)

 World Bank Group. (2022). The economic impacts of the COVID-19 crisis. WDR 2022
 Chapter 1. Introduction (worldbank.org)

 Yıldırım, M. S. (2024). Türkiye’de deprem riski azaltma eğitiminin okullardaki uygulama-
 larına yönelik öğretmen görüşleri ve öğretmenlerin afet bilinç düzeylerinin incelenmesi.
 Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi, 60(60), 1-29.

 Yıldırım, M., & Demirer, V. (2021). Eğitim alanında bilgi güvenliği üzerine sistematik bir
 alanyazın incelemesi: Türkiye örneği. Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi,
 23(3), 835-856.


 Yıldırım, S., & Gürbüz, R. (2020). COVID-19 pandemi sürecinde Türkiye’de eğitimde fırsat
 eşitliği sorunu. Turkish Studies, 15(8), 1-16. https://doi.org/10.1080/14683849.2020.185
 2670

 Yılmaz, K. (2021). Sosyal bilimlerde ve eğitim bilimlerinde sistematik derleme, meta de-
 ğerlendirme ve bibliyometrik analizler. Manas Sosyal Araştırmalar Dergisi, 10(2), 1457-
 1490.
   326   327   328   329   330   331   332   333   334   335   336