Page 326 - Geleceğin İnşası Eğitim 2002-2024
P. 326

Dinçer, M. (2003). Eğitimin toplumsal değişme sürecindeki gücü. Ege Eğitim Dergisi, 3(1).                      McGarr, O. (2021). The use of virtual simulations in teacher education to develop pre-ser-
               102-112.                                                                                                       vice teachers’ behaviour and classroom management skills: implications for reflective
                                                                                                                              practice. Journal of Education for Teaching, 47(2), 274-286.
            du Merac, E., Sensin, C., & Livi, S. (2022). The importance of teacher-student relationship
               for distance learning during Covid-19 pandemic. Journal of Educational Cultural and                         Millî Eğitim Bakanlığı. (2020a). Millî Eğitim Bakanlığı. http://fatihprojesi.meb.gov.tr/about.
               Psychological Studies, 2022(25).                                                                               html (Erişim tarihi: 02 Ekim 2024)

            Ekici, S., & Yılmaz, B. (2013). FATİH Projesi üzerine bir değerlendirme. Türk Kütüphane-                       Millî Eğitim Bakanlığı (2020b, 1 Nisan). Türkiye, Koronavirüs salgınında ulusal çapta uzak-
               ciliği, 27(2), 317-339.                                                                                        tan  eğitim  veren  2  ülkeden  biri.  https://www.meb.gov.tr/turkiye-koronavirus-salginin-
                                                                                                                              da-ulusal-capta-uzaktan-egitim-veren-2-ulkeden-biri/haber/20618/tr
            Ergünay, O. (1999) Afet yönetimi nedir? Nasıl olmalıdır? Türk Psikoloji Bülteni, Deprem
               Özel Sayısı, 5, 110-118.                                                                                    Millî Eğitim Bakanlığı. (2020c). Akıllı öneri sistemi ile yenilenen EBA sayesinde 18 mil-
                                                                                                                              yon öğrencimizin dilediği her an yanındayız. https://www.meb.gov.tr/akilli-oneri-siste-
            Gören, S. Ç., Gök, F., Yalçın, M., Göregen, F., vd. (2020). Küresel salgın sürecinde uzaktan                      mi-ile-yenilenen-eba-sayesinde-18-milyon-ogrencimizin-diledigi-her-an-yanindayiz/ha-
               eğitimin değerlendirilmesi: Ankara örneği. Millî Eğitim Dergisi, 49(1), 69-94. https://doi.                    ber/20343/tr (Erişim Tarihi: 30 Eylül 2024)
               org/10.37669/milliegitim.787145
                                                                                                                           Millî Eğitim Bakanlığı. (2020d, 19 Haziran). Millî Eğitim Bakanlığı. (2020, 19 Haziran).
            IIEP-UNESCO. (2020). Building resilient educational systems. https://report.iiep.unesco.                          Türkiye  Uzaktan  Eğitim  İstatistikleri  ile  Dijital  Dünyanın  Listelerini  Zorladı.  https://
               org/value-stream/building-resilient-education-systems (Erişim tarihi: 13.10.2024)                              www.meb.gov.tr/turkiye-uzaktan-egitim-istatistikleriyle-dijital-dunyanin-listelerini-zor-
                                                                                                                              ladi/haber/21158/tr (Erişim Tarihi: 3 Ekim 2024)
            INEE. (2018). Psikososyal destek kılavuzu. New York: Inter-Agency Network for Education
               in Emergencies.                                                                                             Millî Eğitim Bakanlığı. (2021). Millî Eğitim Bakanlığı Psikososyal destek dokümanları. htt-
                                                                                                                              ps://orgm.meb.gov.tr/www/psikososyal-bilgilendirme-rehberi/icerik/1314 (Erişim Tarihi:
            Ishiwatari, M. (2021). Institutional coordination of disaster management: Engaging national                       30 Eylül 2024)
               and local governments in Japan. Natural Hazards Review, 22(1), 04020059.
                                                                                                                           Millî Eğitim Bakanlığı. (2022). Öğretmenlerin uzaktan eğitim süreçlerinde öğretim bece-
            Işık, Ö., Aydınlıoğlu, H. M., Koç, S., Gündoğdu, O., Korkmaz, G., & Ay, A. (2012). Afet                           rilerinin  geliştirilmesi.  https://oygm.meb.gov.tr/www/ogretmenlerin-uzaktan-egitim-su-
               yönetimi ve afet odaklı sağlık hizmetleri. Okmeydanı Tıp Dergisi, 28(2), 82-123.                               reclerinde-ogretim-becerilerinin-gelistirilmesi/icerik/3739 (Erişim Tarihi: 28 Eylül 2024)


            Kaya, A. (2021). Aile rehberlik hizmetlerinin çocuk gelişimine etkisi. Psikoloji Araştırma-                    Millî Eğitim Bakanlığı. (2023a, Şubat 9). Deprem bölgesindeki illerde öğrenciler için ikinci
               ları Dergisi, 39(1), 45-60.                                                                                    dönemde  devam  koşulu  aranmayacak.  https://www.meb.gov.tr/deprem-bolgesindeki-il-
                                                                                                                              lerde-ogrenciler-icin-ikinci-donemde-devam-kosulu-aranmayacak/haber/28991/tr.    (Eri-
            Karoğlu, A. K., Bal, K., & Çimşir, E. (2020). Toplum 5.0 sürecinde Türkiye’de eğitimde                            şim tarihi: 06.10.2024)
               dijital dönüşüm. Üniversite Araştırmaları Dergisi, 3(3), 147-158.
                                                                                                                           Millî  Eğitim  Bakanlığı.  (2023b).  https://www.meb.gov.tr/depremden-en-cok-etkile-
            Kılıç, M. (2021). Pandemi Döneminde Türkiye’de Eğitimdeki Eşitsizlikler. Journal of Edu-                          nen-4-ilde-egitim-ogretimekademeli-olarak-baslanacak/haber/29406/tr.  (Erişim  Tarihi:
               cation and Future, 17, 1-14.
                                                                                                                              05.10.2024)
            Kılıç, N. (2020). Okul Temelli Psikolojik İlk Yardım. Turkiye Klinikleri Journal of Pediatri-                  Millî Eğitim Bakanlığı. (2023d, Mart 24). 2022-2023 eğitim öğretim yılı 16 Haziran’da
               cs/Türkiye Klinikleri Pediatri Dergisi, 29(3).
                                                                                                                              tamamlanacak.  https://www.meb.gov.tr/2022-2023-egitim-ogretim-yili-16-haziranda-ta-
            Kukuoğlu, A. (2018). Doğal afetler sonrası yaşanan travmalar ve örnek bir psikoeğitim prog-                       mamlanacak-uzatma-yapilmayacak/haber/29460/tr.  (Erişim tarihi: 06.03.2024)
               ramı. Afet ve Risk Dergisi, 1(1), 39-52.
                                                                                                                           Millî Eğitim Bakanlığı. (2023e, Mart 10). Depremden etkilenen ögrencileri izleme grubu
            Kus, G. (2018). Doğal afetler sonrasında insanların ilkyardım bilgi ve beceri düzeyi: ne ya-                      olusturdu.  https://www.meb.gov.tr/depremden-etkilenen-ogrencileri-izleme-grubu-olus-
               pabiliriz? Eskişehir Teknik Üniversitesi Bilim ve Teknoloji Dergisi B-Teorik Bilimler, 6,                      turdu/haber/29290/tr. (Erişim tarihi: 06.10.2024)
               204-210.
   321   322   323   324   325   326   327   328   329   330   331