Page 333 - Geleceğin İnşası Eğitim 2002-2024
P. 333

12.        kademeler arası geçiş alanlarında yapılan çalışmalar, Türkiye’de 2000’li yıllardan itibaren büyük

 .


               Eğitim  sisteminin  etkinliğini  ve  verimliliğini  artırmak  amacıyla,  ölçme  ve  değerlendirme  ile



            bir ivme kazanmıştır. Millî Eğitim Bakanlığı’nın son yıllarda attığı adımlar ise bu alanda önemli
            dönüşümlere yol açmaktadır.
 12 BÖLÜM






                                                                                                           331
 ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME



 İLE KADEMELER ARASI



 GEÇİŞ






                    Dr. Çiğdem DEMİR
                    Millî Eğitim Bakanlığı Strateji Geliştirme Başkanlığı, Ankara
                    0009-0001-2872-0005


                    Emine ÖZDEMİR

                    Millî Eğitim Bakanlığı Strateji Geliştirme Başkanlığı, Ankara
                    0009-0006-7741-553X
   328   329   330   331   332   333   334   335   336   337   338