Page 433 - Geleceğin İnşası Eğitim 2002-2024
P. 433

Wilson, M. L. (2024). Topics, author profiles, and collaboration networks in the Journal

 of Research on Technology in Education: A bibliometric analysis of 20 years of re-
 search. Journal of research on technology in education, 56(3), 291-313. https://doi.
 org/10.1080/15391523.2022.2134236


 Yang, S., & Jang, J. W. (2024). Understanding older adults’ Internet use and psychological
 benefits: The moderating role of digital skills. Behaviour & Information Technology,

 43(1), 60-71. https://doi.org/10.1080/0144929X.2022.2153082

 Yenilik ve Eğitim Teknolojileri Genel Müdürlüğü [YEĞİTEK], (2012). Yenilik ve Eğitim

 Teknolojileri Genel Müdürlüğü Elektronik Dergisi 7, 1-43. https://yegitek.meb.gov.
 tr/elektronikdergi/2012/ocak/files/ocak_subat.pdf


 Yenilik ve Eğitim Teknolojileri Genel Müdürlüğü [YEĞİTEK] (2015). FATİH Projesi Algı
 Çalışması.   https://yegitek.meb.gov.tr/meb_iys_dosyalar/2018_11/06104516_Fa-
 tih-Projesi-Algi-Calismasi-2015_AtillaCemalettin_hoca.pdf


 Yurdakul, İ. K. (2011). Öğretmen adaylarının teknopedagojik eğitim yeterliklerinin bilgi
 ve iletişim teknolojilerini kullanımları açısından incelenmesi. Hacettepe Üniversitesi
 Eğitim Fakültesi Dergisi, 40(40), 397-408.


 Zhang, W., & Gutierrez, O. (2007). Information technology acceptance in the social services
 sector context: An exploration. Social Work, 52(3), 221-231. https://doi.org/10.1093/
 sw/52.3.221


 Ziphorah, R. M. (2014). Information and communication technology integration: Where to
 start, infrastructure or capacity building? Procedia-Social and Behavioral Sciences,

 116, 3649-3658. https://doi.org/10.1016/j.sbspro.2014.01.818
   428   429   430   431   432   433   434   435   436   437   438