Page 429 - Geleceğin İnşası Eğitim 2002-2024
P. 429

Li, D., & Malerba, F. (2024). Technological change and the evolution of the links across   bakan-selcuk-23-Martta-baslayacak-uzaktan-egitimeiliskin-detaylari-anlatti/

 sectoral systems: The case of mobile communications. Technovation, 130, 102936.   haber/20554/tr
 https://doi.org/10.1016/j.technovation.2023.102936
            Milli Eğitim Bakanlığı [MEB], (2021). Eğitimde FATİH Projesi resmi web sayfası  http://

 Marrero, G. A., Palomino, J. C., & Sicilia, G. (2024). Inequality of opportunity in educa-  fatihprojesi.meb.gov.tr/about.html adresinden alındı.
 tional achievement in Western Europe: contributors and channels. The Journal of
 Economic Inequality, 22(2), 383-410. https://doi.org/10.1007/s10888-023-09595-5   Milli Eğitim Bakanlığı [MEB], (2022a). Eğitimde FATİH Projesi resmi web sayfası http://
                   fatihprojesi.meb.gov.tr/about.html adresinden erişildi.
 Mayadas, F. (1997). Asynchronous learning networks: A sloan foundation perspective. Jour-
 nal of Asynchronous Learning Networks, 1(1), 1-16.    Millî Eğitim Bakanlığı [MEB], (2007), BT Entegrasyonu Temel Araştırması, Temel Eğitim
                   Projesi II. Fazı, Ankara.
 Milli Eğitim Bakanlığı [MEB] (2017). Öğretmen mesleki genel yeterlilikleri. Ankara: ÖYG-
 GM.        Milli Eğitim Bakanlığı [MEB], Projeler Koordinasyon Başkanlığı, (2010). 29 Kasım 2012
                   tarihinde http://projeler.meb.gov.tr/pkmtr/ adresinden erişildi.
 Milli Eğitim Bakanlığı [MEB] (2020). Haber arşivi. http://www.meb.gov.tr/ebada-canlisini-
 fla-egitim-basliyor/haber/20602/tr   Millî Eğitim Bakanlığı [MEB], (2005). Orta Öğretim Matematik Dersi Öğretim Programı,
                   Ankara.
 Milli  Eğitim  Bakanlığı  [MEB]  (2021).  Haber  arşivi.  https://www.meb.gov.tr/2020-2021-
 egitim-ogretim-yilinin-ikinci-donemi-uzaktan-ve-yuz-yuze-egitimle-basliyor/  Millî Eğitim Bakanlığı [MEB], (2010). Eğitimde Fırsatları Artırma Teknolojiyi İyileştirme
 haber/22553/tr    Hareketi Projesi (FATİH). FATİH projesi bileşenleri: http://fatihprojesi.meb.gov.tr/
                   proje_bilesenleri.html adresinden alındı.
 Milli Eğitim Bakanlığı [MEB] (2024). ÖBA İnternet sitesi. https://www.oba.gov.tr/kategori/
 mesleki-gelisim-topluluklari-2.   Millî Eğitim Bakanlığı [MEB], (2013). Ortaöğretim Matematik Dersi (9., 10., 11. ve 12.
                   Sınıflar) Öğretim Programı, Ankara: MEB Talim Terbiye Başkanlığı Yayınları
 Milli Eğitim Bakanlığı [MEB] İç Denetim Birimi Başkanlığı, (2013). Fırsatları Artırma Te-
 knolojiyi İyileştirme Hareketi (FATİH) Projesi İnceleme Raporu (Danışmanlık Faa-  Millî Eğitim Bakanlığı Hayat Boyu Öğrenme Genel Müdürlüğü [MEB HBÖGM], (2019).

 liyetleri), 26 Nisan 2013-2012-2/3, Ankara.   Strateji Belgesi. Ankara.

 Milli Eğitim Bakanlığı [MEB], (2017). Öğretmenlik mesleği genel yeterlilikleri: Öğretmen   Millî Eğitim Sağlık Eğitim Vakfı (MESEV), (2012). 14 Kasım 2012 tarihinde http://

 yetiştirme genel müdürlüğü. Ankara: MEB.   mesev.org/index. php?option=com_content&task=view&id=3&Itemid=9

 Milli Eğitim Bakanlığı [MEB], (2012). Millî Eğitim Bakanlığı. http://www.meb.gov.tr.   Milli Eğitim Temel Kanunu (1973). 1739 sayılı kanun. Resmi Gazete, 14574.


 Milli Eğitim Bakanlığı [MEB], (2016). Eğitimde FATİH Projesi resmî web sayfası http://  Morrou, H.I. (1982).  A history of education in antiquity. USA: University of Wisconsin
 fatihprojesi.meb.gov.tr/projehakkinda adresinden erişildi.  Press


 Milli  Eğitim  Bakanlığı  [MEB],  (2020).  Haber  arşivi.  http://www.meb.gov.tr/  Nasrullah, B. (2014). Role of multimedia tutorials in distance education. International Jour-
                   nal for Infonomics, 7(3/4), 933-941.
   424   425   426   427   428   429   430   431   432   433   434