Page 432 - Geleceğin İnşası Eğitim 2002-2024
P. 432
Wilson, M. L. (2024). Topics, author profiles, and collaboration networks in the Journal
of Research on Technology in Education: A bibliometric analysis of 20 years of re-
search. Journal of research on technology in education, 56(3), 291-313. https://doi.
org/10.1080/15391523.2022.2134236
Yang, S., & Jang, J. W. (2024). Understanding older adults’ Internet use and psychological
benefits: The moderating role of digital skills. Behaviour & Information Technology,
43(1), 60-71. https://doi.org/10.1080/0144929X.2022.2153082
Yenilik ve Eğitim Teknolojileri Genel Müdürlüğü [YEĞİTEK], (2012). Yenilik ve Eğitim
Teknolojileri Genel Müdürlüğü Elektronik Dergisi 7, 1-43. https://yegitek.meb.gov.
tr/elektronikdergi/2012/ocak/files/ocak_subat.pdf
Yenilik ve Eğitim Teknolojileri Genel Müdürlüğü [YEĞİTEK] (2015). FATİH Projesi Algı
Çalışması. https://yegitek.meb.gov.tr/meb_iys_dosyalar/2018_11/06104516_Fa-
tih-Projesi-Algi-Calismasi-2015_AtillaCemalettin_hoca.pdf
Yurdakul, İ. K. (2011). Öğretmen adaylarının teknopedagojik eğitim yeterliklerinin bilgi
ve iletişim teknolojilerini kullanımları açısından incelenmesi. Hacettepe Üniversitesi
Eğitim Fakültesi Dergisi, 40(40), 397-408.
Zhang, W., & Gutierrez, O. (2007). Information technology acceptance in the social services
sector context: An exploration. Social Work, 52(3), 221-231. https://doi.org/10.1093/
sw/52.3.221
Ziphorah, R. M. (2014). Information and communication technology integration: Where to
start, infrastructure or capacity building? Procedia-Social and Behavioral Sciences,
116, 3649-3658. https://doi.org/10.1016/j.sbspro.2014.01.818