Page 428 - Geleceğin İnşası Eğitim 2002-2024
P. 428

Li, D., & Malerba, F. (2024). Technological change and the evolution of the links across                              bakan-selcuk-23-Martta-baslayacak-uzaktan-egitimeiliskin-detaylari-anlatti/

                   sectoral systems: The case of mobile communications. Technovation, 130, 102936.                                haber/20554/tr
                   https://doi.org/10.1016/j.technovation.2023.102936
                                                                                                                           Milli Eğitim Bakanlığı [MEB], (2021). Eğitimde FATİH Projesi resmi web sayfası  http://

            Marrero, G. A., Palomino, J. C., & Sicilia, G. (2024). Inequality of opportunity in educa-                            fatihprojesi.meb.gov.tr/about.html adresinden alındı.
                   tional achievement in Western Europe: contributors and channels. The Journal of
                   Economic Inequality, 22(2), 383-410. https://doi.org/10.1007/s10888-023-09595-5                         Milli Eğitim Bakanlığı [MEB], (2022a). Eğitimde FATİH Projesi resmi web sayfası http://
                                                                                                                                  fatihprojesi.meb.gov.tr/about.html adresinden erişildi.
            Mayadas, F. (1997). Asynchronous learning networks: A sloan foundation perspective. Jour-
                   nal of Asynchronous Learning Networks, 1(1), 1-16.                                                       Millî Eğitim Bakanlığı [MEB], (2007), BT Entegrasyonu Temel Araştırması, Temel Eğitim
                                                                                                                                  Projesi II. Fazı, Ankara.
            Milli Eğitim Bakanlığı [MEB] (2017). Öğretmen mesleki genel yeterlilikleri. Ankara: ÖYG-
                   GM.                                                                                                     Milli Eğitim Bakanlığı [MEB], Projeler Koordinasyon Başkanlığı, (2010). 29 Kasım 2012
                                                                                                                                  tarihinde http://projeler.meb.gov.tr/pkmtr/ adresinden erişildi.
            Milli Eğitim Bakanlığı [MEB] (2020). Haber arşivi. http://www.meb.gov.tr/ebada-canlisini-
                   fla-egitim-basliyor/haber/20602/tr                                                                      Millî Eğitim Bakanlığı [MEB], (2005). Orta Öğretim Matematik Dersi Öğretim Programı,
                                                                                                                                  Ankara.
            Milli  Eğitim  Bakanlığı  [MEB]  (2021).  Haber  arşivi.  https://www.meb.gov.tr/2020-2021-
                   egitim-ogretim-yilinin-ikinci-donemi-uzaktan-ve-yuz-yuze-egitimle-basliyor/                             Millî Eğitim Bakanlığı [MEB], (2010). Eğitimde Fırsatları Artırma Teknolojiyi İyileştirme
                   haber/22553/tr                                                                                                 Hareketi Projesi (FATİH). FATİH projesi bileşenleri: http://fatihprojesi.meb.gov.tr/
                                                                                                                                  proje_bilesenleri.html adresinden alındı.
            Milli Eğitim Bakanlığı [MEB] (2024). ÖBA İnternet sitesi. https://www.oba.gov.tr/kategori/
                   mesleki-gelisim-topluluklari-2.                                                                         Millî Eğitim Bakanlığı [MEB], (2013). Ortaöğretim Matematik Dersi (9., 10., 11. ve 12.
                                                                                                                                  Sınıflar) Öğretim Programı, Ankara: MEB Talim Terbiye Başkanlığı Yayınları
            Milli Eğitim Bakanlığı [MEB] İç Denetim Birimi Başkanlığı, (2013). Fırsatları Artırma Te-
                   knolojiyi İyileştirme Hareketi (FATİH) Projesi İnceleme Raporu (Danışmanlık Faa-                        Millî Eğitim Bakanlığı Hayat Boyu Öğrenme Genel Müdürlüğü [MEB HBÖGM], (2019).

                   liyetleri), 26 Nisan 2013-2012-2/3, Ankara.                                                                    Strateji Belgesi. Ankara.

            Milli Eğitim Bakanlığı [MEB], (2017). Öğretmenlik mesleği genel yeterlilikleri: Öğretmen                              Millî Eğitim Sağlık Eğitim Vakfı (MESEV), (2012). 14 Kasım 2012 tarihinde http://

                   yetiştirme genel müdürlüğü. Ankara: MEB.                                                                mesev.org/index. php?option=com_content&task=view&id=3&Itemid=9

            Milli Eğitim Bakanlığı [MEB], (2012). Millî Eğitim Bakanlığı. http://www.meb.gov.tr.                           Milli Eğitim Temel Kanunu (1973). 1739 sayılı kanun. Resmi Gazete, 14574.


            Milli Eğitim Bakanlığı [MEB], (2016). Eğitimde FATİH Projesi resmî web sayfası http://                         Morrou, H.I. (1982).  A history of education in antiquity. USA: University of Wisconsin
                   fatihprojesi.meb.gov.tr/projehakkinda adresinden erişildi.                                                     Press


            Milli  Eğitim  Bakanlığı  [MEB],  (2020).  Haber  arşivi.  http://www.meb.gov.tr/                              Nasrullah, B. (2014). Role of multimedia tutorials in distance education. International Jour-
                                                                                                                                  nal for Infonomics, 7(3/4), 933-941.
   423   424   425   426   427   428   429   430   431   432   433