Page 426 - Geleceğin İnşası Eğitim 2002-2024
P. 426

Daniel, S. J. (2020). Education and the COVID-19 pandemic. Prospects, 49, 91–96. https://                      Hüseyin, E., & Kocasarac, H. (2022). Uzaktan eğitimin dünyadaki tarihsel gelişiminin ince-

                   doi.org/10.1007/s11125-020-09464-3                                                                             lenmesi. Uluslararası Eğitim Bilim ve Teknoloji Dergisi, 8(3), 191-213. https://doi.
                                                                                                                                  org/10.47714/uebt.1145733
            Devlet Planlama Teşkilatı [DPT] (2010). Bilgi Toplumu Strateji Belgesi (2006-2010), An-

                   kara.                                                                                                   ISTE (2024). The ISTE standards. https://iste.org/standards

            Dhirani, L. L., Mukhtiar, N., Chowdhry, B. S., & Newe, T. (2023). Ethical dilemmas and                         ISTE. (2000). National educational technology standards for teachers. OR: Eugene.

                   privacy issues in emerging technologies: A review. Sensors, 23(3), 1151. https://doi.
                   org/10.3390/s23031151                                                                                   İşman, A. (1998). Uzaktan eğitim. Sakarya: Değişim yayınları.


            Eğitim Bilişim Ağı. (2022). EBA.  http://www.eba.gov.tr/hakkimizda adresinden erişildi.                        Kahraman, M. E. (2020). Uzaktan eğitim yöntemiyle temel tasarım dersinde üç boyutlu
                                                                                                                                  tasarım uygulaması. Yıldız Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 4(1), 62-73.
            Ertmer, P. A. (2005). Teacher pedagogical beliefs: The final frontier in our quest for technol-

                   ogy integration?. Educational technology research and development, 53(4), 25-39.                        Kalkınma Bakanlığı (2006). Dokuzuncu kalkınma planı 2007-2013. Resmi Gazete. 1-100.
                   https://doi.org/10.1007/BF02504683                                                                             https://www.sbb.gov.tr/kalkinma-planlari/

                   Erzurum Oltu İlçe Millî Eğitim Müdürlüğü.(2024). Fatih Projesi hakkında, https://                       Kalkınma  Bakanlığı  (2013).  Onuncu  kalkınma  planı  2014-2018.  Resmi  Gazete.  1-200.
            oltu.meb.gov.tr/www/fatih-projesi-hakkinda/icerik/468                                                                 https://www.sbb.gov.tr/kalkinma-planlari/


            Güneş, G. M. (2019). Öğretmenlerin eğitim teknolojisi standartları ile ilgili özyeterliklerinin                Kalkınma  Bakanlığı  (2015).  Bilgi  toplumu  stratejisi  ve  eylem  planı.  Resmi  Gazete.
                   incelenmesi  (Yayınlanmamış  Yüksek  Lisans  Tezi).  Konya.  Necmettin  Erbakan                                1-166.  ISBN:  978-605-9041-53-9.  http://www.bilgitoplumu.gov.tr/wp-content/up-

                   Üniversitesi.                                                                                                  loads/2020/07/2015-2018-Bilgi-Toplumu-Stratejisi-ve-Eylem-Plani.pdf

            Güvendi, G. E (2014). Millî Eğitim Bakanlığı’nın öğretmenlere sunmuş olduğu çevrimiçi                          Karoğlu, A. K., Bal, K., & Çimşir, E. (2020). Toplum 5.0 sürecinde Türkiye’de eğitim-

                   eğitim ve paylaşım sitelerinin öğretmenlerce kullanım sıklığının belirlenmesi: Eğitim                          de  dijital  dönüşüm.  Üniversite  Araştırmaları  Dergisi,  3(3),  147-158.  https://doi.
                   Bilişim Ağı (EBA) örneği (Yayınlanmış yüksek lisans tezi). Sakarya Üniversitesi/                               org/10.32329/uad.815428
                   Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Sakarya.
                                                                                                                           Kashora, T., van der Poll, H. M., & van der Poll, J. A. (2016). E-learning and technolo-

            Hayat Boyu Öğrenme Genel Müdürlüğü (2023). Halk eğitim merkezleri bilişim ağı. https://                               gies for open distance learning in management accounting. Africa Education Review,
                   www.hemba.gov.tr/                                                                                              13(1), 1-19. https://doi.org/10.1080/18146627.2016.1186863


            Hazine ve Maliye Bakanlığı (2019). Yeni ekonomi programı dengelenme-disiplin-değişim                           Kayaduman  H.,  Sırakaya  M.  &  Seferoğlu,  S.  S.  (2011).  Eğitimde  FATİH  projesinin
                   2019-2021.  4-34.  https://ms.hmb.gov.tr/uploads/2018/10/yeni-ekonomi-programi.                                öğretmenlerin  yeterlik  durumları  açısından  incelenmesi.  XIII.  Akademik  Bilişim

                   pdf                                                                                                            Konferansı, İnönü Üniversitesi, Malatya.

            Holmberg, B. (1995). The evolution of the character and practice of distance education. Open                   Lahiya, A., & Mokodenseho, S. (2023). Examining the relationship between technological

                   Learning: The Journal of Open, Distance and e-Learning, 10(2), 47-53. https://doi.                             infrastructure and the quality of online education programs. West Science Interdisci-
                   org/10.1080/0268051950100207                                                                                   plinary Studies, 1(02), 74-83.
   421   422   423   424   425   426   427   428   429   430   431