Page 426 - Geleceğin İnşası Eğitim 2002-2024
P. 426
Daniel, S. J. (2020). Education and the COVID-19 pandemic. Prospects, 49, 91–96. https:// Hüseyin, E., & Kocasarac, H. (2022). Uzaktan eğitimin dünyadaki tarihsel gelişiminin ince-
doi.org/10.1007/s11125-020-09464-3 lenmesi. Uluslararası Eğitim Bilim ve Teknoloji Dergisi, 8(3), 191-213. https://doi.
org/10.47714/uebt.1145733
Devlet Planlama Teşkilatı [DPT] (2010). Bilgi Toplumu Strateji Belgesi (2006-2010), An-
kara. ISTE (2024). The ISTE standards. https://iste.org/standards
Dhirani, L. L., Mukhtiar, N., Chowdhry, B. S., & Newe, T. (2023). Ethical dilemmas and ISTE. (2000). National educational technology standards for teachers. OR: Eugene.
privacy issues in emerging technologies: A review. Sensors, 23(3), 1151. https://doi.
org/10.3390/s23031151 İşman, A. (1998). Uzaktan eğitim. Sakarya: Değişim yayınları.
Eğitim Bilişim Ağı. (2022). EBA. http://www.eba.gov.tr/hakkimizda adresinden erişildi. Kahraman, M. E. (2020). Uzaktan eğitim yöntemiyle temel tasarım dersinde üç boyutlu
tasarım uygulaması. Yıldız Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 4(1), 62-73.
Ertmer, P. A. (2005). Teacher pedagogical beliefs: The final frontier in our quest for technol-
ogy integration?. Educational technology research and development, 53(4), 25-39. Kalkınma Bakanlığı (2006). Dokuzuncu kalkınma planı 2007-2013. Resmi Gazete. 1-100.
https://doi.org/10.1007/BF02504683 https://www.sbb.gov.tr/kalkinma-planlari/
Erzurum Oltu İlçe Millî Eğitim Müdürlüğü.(2024). Fatih Projesi hakkında, https:// Kalkınma Bakanlığı (2013). Onuncu kalkınma planı 2014-2018. Resmi Gazete. 1-200.
oltu.meb.gov.tr/www/fatih-projesi-hakkinda/icerik/468 https://www.sbb.gov.tr/kalkinma-planlari/
Güneş, G. M. (2019). Öğretmenlerin eğitim teknolojisi standartları ile ilgili özyeterliklerinin Kalkınma Bakanlığı (2015). Bilgi toplumu stratejisi ve eylem planı. Resmi Gazete.
incelenmesi (Yayınlanmamış Yüksek Lisans Tezi). Konya. Necmettin Erbakan 1-166. ISBN: 978-605-9041-53-9. http://www.bilgitoplumu.gov.tr/wp-content/up-
Üniversitesi. loads/2020/07/2015-2018-Bilgi-Toplumu-Stratejisi-ve-Eylem-Plani.pdf
Güvendi, G. E (2014). Millî Eğitim Bakanlığı’nın öğretmenlere sunmuş olduğu çevrimiçi Karoğlu, A. K., Bal, K., & Çimşir, E. (2020). Toplum 5.0 sürecinde Türkiye’de eğitim-
eğitim ve paylaşım sitelerinin öğretmenlerce kullanım sıklığının belirlenmesi: Eğitim de dijital dönüşüm. Üniversite Araştırmaları Dergisi, 3(3), 147-158. https://doi.
Bilişim Ağı (EBA) örneği (Yayınlanmış yüksek lisans tezi). Sakarya Üniversitesi/ org/10.32329/uad.815428
Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Sakarya.
Kashora, T., van der Poll, H. M., & van der Poll, J. A. (2016). E-learning and technolo-
Hayat Boyu Öğrenme Genel Müdürlüğü (2023). Halk eğitim merkezleri bilişim ağı. https:// gies for open distance learning in management accounting. Africa Education Review,
www.hemba.gov.tr/ 13(1), 1-19. https://doi.org/10.1080/18146627.2016.1186863
Hazine ve Maliye Bakanlığı (2019). Yeni ekonomi programı dengelenme-disiplin-değişim Kayaduman H., Sırakaya M. & Seferoğlu, S. S. (2011). Eğitimde FATİH projesinin
2019-2021. 4-34. https://ms.hmb.gov.tr/uploads/2018/10/yeni-ekonomi-programi. öğretmenlerin yeterlik durumları açısından incelenmesi. XIII. Akademik Bilişim
pdf Konferansı, İnönü Üniversitesi, Malatya.
Holmberg, B. (1995). The evolution of the character and practice of distance education. Open Lahiya, A., & Mokodenseho, S. (2023). Examining the relationship between technological
Learning: The Journal of Open, Distance and e-Learning, 10(2), 47-53. https://doi. infrastructure and the quality of online education programs. West Science Interdisci-
org/10.1080/0268051950100207 plinary Studies, 1(02), 74-83.