Page 397 - Geleceğin İnşası Eğitim 2002-2024
P. 397

Millî Eğitim Bakanlığı Ortaöğretim Genel Müdürlüğü [MEB OGM].(2009). Ortaöğretim sosyal etkinlik   Ortaöğretimde Devamsızlığın Azaltılması Projesi [ODAP]. (2024). ODAP hakkında, https://odap.
 dersi öğretim programı, https://mufredat.meb.gov.tr/Dosyalar/2019930144727204-2009-155%20  meb.gov.tr/hakkimizda/
 Sosyal%20Etkinlik%20Dersi%20karar.pdf
            PİKTES (2024). Hakkımızda, https://piktes.gov.tr/cms/Home/Hakkimizda
 Millî Eğitim Bakanlığı Öğretmen Yetiştirme Genel Müdürlüğü [MEB OYGM]. (2023a). Birlikte
 İngilizce projesi https://oygm.meb.gov.tr/www/birlikte-ingilizce-projesi/icerik/1151   PİKTES. (2021). Projenin kapsamı, https://piktes.gov.tr/Home/ProjeninAmaci

 Millî Eğitim Bakanlığı Öğretmen Yetiştirme Genel Müdürlüğü [MEB OYGM]. (2023b). Kapsayıcı   Pinto, J. K. (2020). Project management: achieving competitive advantage. Pearson.
 eğitim bağlamında okul yöneticilerinin mesleki gelişimi projesi, https://oygm.meb.gov.tr/www/
 kapsayici-egitim-baglaminda-okul-yoneticilerinin-mesleki-gelisimi-projesi/icerik/1140   Sağlam, M., Özüdoğru, F. ve Çıray, F. (2011). Avrupa Birliği eğitim politikaları ve Türk eğitim sis-
               temine etkileri, Yüzüncü Yıl Üniversitesi, Eğitim Fakültesi Dergisi, 8(1), 87‐109, http://efdergi.
 Millî Eğitim Bakanlığı Öğretmen Yetiştirme Genel Müdürlüğü [MEB OYGM]. (2017). Öğretmenlik   yyu.edu.tr
 mesleği genel yeterlilikleri, https://oygm.meb.gov.tr/meb_iys_dosyalar/2017_12/11115355_YY-
 RETMENLYK_MESLEYY_GENEL_YETERLYKLERY.pdf  Selçuk, T. (2006). Ortaöğretim öğrencilerinin ders dışı okul spor faaliyetlerine katılımı ve sorunları
               (Mersin ili örneği). Yayınlanmamış Yüksek Lisans Tezi. Mersin Üniversitesi Sağlık Bilimleri
 Millî Eğitim Bakanlığı Öğretmen Yetiştirme Genel Müdürlüğü [MEB OYGM]. (2006). Öğretmenlik   Enstitüsü.
 mesleği genel yeterlilikleri, https://oygm.meb.gov.tr/meb_iys_dosyalar/2017_12/13161921_YY-  Talim ve Terbiye Kurulu BaşkanlığI [TTKB]. (2021). “Yabancı Dil Eğitiminin Geliştirilmesi (YA-
 retmenlik_MesleYi_Genel__YETERLYKLERi_onaylanan.pdf
               DEG) projesi” tanıtım toplantısı yapıldı, https://ttkb.meb.gov.tr/www/yabanci-dil-egitiminin-ge-
 Millî  Eğitim  Bakanlığı  Ölçme,  Değerlendirme  ve  Sınav  Hizmetleri  Genel  Müdürlüğü  [MEB   listirilmesi-yadeg-projesi-tanitim-toplantisi-gerceklestirildi/icerik/415
 ODSGM]. (2023). Türkçe Dört Beceri Sınavı (TDBS).
            Talim ve Terbiye Kurulu Başkanlığı [TTKB]. (2017). Şûra kararları, https://ttkb.meb.gov.tr/www/
 Millî Eğitim Bakanlığı Strateji Geliştirme Başkanlığı. (2024). Millî Eğitim Bakanlığı 2024-2028   milli-egitim-suralari/dosya/12
 Stratejik Planı, https://sgb.meb.gov.tr/www/mill-egitim-bakanligi-2024-2028-stratejik-plani-ya-  T.C. Dışişleri Bakanlığı Avrupa Birliği Başkanlığı. (2022). Demokratik Vatandaşlık ve İnsan Hakları
 yimlandi/icerik/546
               Eğitimi, https://www.ab.gov.tr/demokratik-vatandaslik-ve-insan-haklari-egitimi_52946.html
 Millî Eğitim Bakanlığı Strateji Geliştirme Başkanlığı [MEB SGB]. (2022). 2022 yılı bütçe raporu.
            T.C. Dışişleri Bakanlığı Avrupa Birliği Başkanlığı. (2021). Okul Öncesi Eğitimin Güçlendirilmesi,

 Millî Eğitim Bakanlığı Strateji Geliştirme Başkanlığı. [MEB SGB]. (2021). 2021 yılı bütçe raporu.  https://www.ab.gov.tr/okul-oncesi-egitimin-guclendirilmesi_52808.html

 Millî Eğitim Bakanlığı Strateji Geliştirme Başkanlığı. [MEB SGB]. (2020). 2020 yılı bütçe raporu.  T.C. Resmî Gazete. (1995). Milletlerarası sözleşme karar sayısı: 94/6423.  https://www.resmigazete.
               gov.tr/arsiv/22184.pdf
 Millî Eğitim Bakanlığı Serinhisar İlçe Millî Eğitim Müdürlüğü [MEB Serinhisar MEM]. (2023).
 ÇEDES projesi hakkında       bilgilendirme,https://serinhisar.meb.gov.tr/meb_iys_dosya-  T.C. Cumhurbaşkanlığı Strateji ve Bütçe Başkanlığı [T.C. SBB]. (2023). On ikinci kalkınma pla-
 lar/2023_04/0615   1939_PROJE_CALIYMA_USUL_VE_ESASLARI.pdf  nı  (2024-2028),  https://www.sbb.gov.tr/wp-content/uploads/2023/12/On-Ikinci-Kalkinma-Pla-
               ni_2024-2028_11122023.pdf
 Millî Eğitim Bakanlığı Temel Eğitim Genel Müdürlüğü [MEB TEGM]. (2024a). Uluslararası pro-
 jeler, erken ̧çocukluk eğı̇tı̇mı̇nde kalı̇te ve erı̇şı̇mı̇n artırılması projesi, https://tegm.meb.gov.tr/  T.C. Cumhurbaşkanlığı Mevzuat Bilgi Sistemi. (2017). Millî Eğitim Bakanlığı Eğitim Kurumları
 dosya/projeler/uluslararasi.pdf   Sosyal Etkinlikler Yönetmeliği, https://www.mevzuat.gov.tr/mevzuat?MevzuatNo=23639&Mev-
               zuatTur=7&MevzuatTertip=5
 Millî Eğitim Bakanlığı Temel Eğitim Genel Müdürlüğü [MEB TEGM]. (2024b). Sosyal etkinlik mo-
 dülü,  https://tegm.meb.gov.tr/meb_iys_dosyalar/2024_05/17100101_sosyaletkinlikmodulu_uy-  UNICEF. (2024a). Education, Every child has the right to learn, https://www.unicef.org/education
 gulamakilavuzusunumu.pdf
            UNICEF.  (2024b).  Education  programmes,  Discover  UNICEF’s  work  worldwide.  https://www.
 Millî Eğitim Bakanlığı Temel Eğitim Genel Müdürlüğü [MEB TEGM]. (2019). Okul yönetı̇m bı̇l-  unicef.org/education/programmes
 gı̇ sı̇stemı̇ sosyal etkı̇nlı̇k modülü uygulama kılavuzu, https://ookgm.meb.gov.tr/meb_iys_dosya-  UNICEF. (2024c). Sport for development, https://www.unicef.org/belarus/en/sport-development
 lar/2019_05/10101048_08173006_Sosyal_Etkinlik_ModYlY_Uygulama_KYlavuzu.pdf

            Yaman, E.  (2011). Rekreasyon bağlamında öğrenci algılarına göre sosyal kulüplerin işlevselliği,
 Millî Eğitim Bakanlığı Yenilik ve Eğitim Teknolojileri Genel Müdürlüğü [YEĞİTEK]. (2015). Eği-  Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Dergisi, 2(3), 35-48.
 timde Fatih projesi ve EBA tanıtım faaliyetleri değerlendirme raporu,  http://fclturkiye.eba.gov.
 tr/wp-content/uploads/2022/08/Egitimde-Fatih-Projesi-ve-EBA-Tanitim-Faaliyetleri-Degerlen-  Yaman, F. (2022). Çocuk Hakları Sözleşmesine taraf olmayan ülke: Amerika Birleşik Devletleri,
 dirme-Raporu-   Sosyal Politika Çalışmaları Dergisi, 22(55), 377-398. https://dergipark.org.tr/tr/download/artic-

               le-file/2097685
   392   393   394   395   396   397   398   399   400   401   402