Page 397 - Geleceğin İnşası Eğitim 2002-2024
P. 397
Millî Eğitim Bakanlığı Ortaöğretim Genel Müdürlüğü [MEB OGM].(2009). Ortaöğretim sosyal etkinlik Ortaöğretimde Devamsızlığın Azaltılması Projesi [ODAP]. (2024). ODAP hakkında, https://odap.
dersi öğretim programı, https://mufredat.meb.gov.tr/Dosyalar/2019930144727204-2009-155%20 meb.gov.tr/hakkimizda/
Sosyal%20Etkinlik%20Dersi%20karar.pdf
PİKTES (2024). Hakkımızda, https://piktes.gov.tr/cms/Home/Hakkimizda
Millî Eğitim Bakanlığı Öğretmen Yetiştirme Genel Müdürlüğü [MEB OYGM]. (2023a). Birlikte
İngilizce projesi https://oygm.meb.gov.tr/www/birlikte-ingilizce-projesi/icerik/1151 PİKTES. (2021). Projenin kapsamı, https://piktes.gov.tr/Home/ProjeninAmaci
Millî Eğitim Bakanlığı Öğretmen Yetiştirme Genel Müdürlüğü [MEB OYGM]. (2023b). Kapsayıcı Pinto, J. K. (2020). Project management: achieving competitive advantage. Pearson.
eğitim bağlamında okul yöneticilerinin mesleki gelişimi projesi, https://oygm.meb.gov.tr/www/
kapsayici-egitim-baglaminda-okul-yoneticilerinin-mesleki-gelisimi-projesi/icerik/1140 Sağlam, M., Özüdoğru, F. ve Çıray, F. (2011). Avrupa Birliği eğitim politikaları ve Türk eğitim sis-
temine etkileri, Yüzüncü Yıl Üniversitesi, Eğitim Fakültesi Dergisi, 8(1), 87‐109, http://efdergi.
Millî Eğitim Bakanlığı Öğretmen Yetiştirme Genel Müdürlüğü [MEB OYGM]. (2017). Öğretmenlik yyu.edu.tr
mesleği genel yeterlilikleri, https://oygm.meb.gov.tr/meb_iys_dosyalar/2017_12/11115355_YY-
RETMENLYK_MESLEYY_GENEL_YETERLYKLERY.pdf Selçuk, T. (2006). Ortaöğretim öğrencilerinin ders dışı okul spor faaliyetlerine katılımı ve sorunları
(Mersin ili örneği). Yayınlanmamış Yüksek Lisans Tezi. Mersin Üniversitesi Sağlık Bilimleri
Millî Eğitim Bakanlığı Öğretmen Yetiştirme Genel Müdürlüğü [MEB OYGM]. (2006). Öğretmenlik Enstitüsü.
mesleği genel yeterlilikleri, https://oygm.meb.gov.tr/meb_iys_dosyalar/2017_12/13161921_YY- Talim ve Terbiye Kurulu BaşkanlığI [TTKB]. (2021). “Yabancı Dil Eğitiminin Geliştirilmesi (YA-
retmenlik_MesleYi_Genel__YETERLYKLERi_onaylanan.pdf
DEG) projesi” tanıtım toplantısı yapıldı, https://ttkb.meb.gov.tr/www/yabanci-dil-egitiminin-ge-
Millî Eğitim Bakanlığı Ölçme, Değerlendirme ve Sınav Hizmetleri Genel Müdürlüğü [MEB listirilmesi-yadeg-projesi-tanitim-toplantisi-gerceklestirildi/icerik/415
ODSGM]. (2023). Türkçe Dört Beceri Sınavı (TDBS).
Talim ve Terbiye Kurulu Başkanlığı [TTKB]. (2017). Şûra kararları, https://ttkb.meb.gov.tr/www/
Millî Eğitim Bakanlığı Strateji Geliştirme Başkanlığı. (2024). Millî Eğitim Bakanlığı 2024-2028 milli-egitim-suralari/dosya/12
Stratejik Planı, https://sgb.meb.gov.tr/www/mill-egitim-bakanligi-2024-2028-stratejik-plani-ya- T.C. Dışişleri Bakanlığı Avrupa Birliği Başkanlığı. (2022). Demokratik Vatandaşlık ve İnsan Hakları
yimlandi/icerik/546
Eğitimi, https://www.ab.gov.tr/demokratik-vatandaslik-ve-insan-haklari-egitimi_52946.html
Millî Eğitim Bakanlığı Strateji Geliştirme Başkanlığı [MEB SGB]. (2022). 2022 yılı bütçe raporu.
T.C. Dışişleri Bakanlığı Avrupa Birliği Başkanlığı. (2021). Okul Öncesi Eğitimin Güçlendirilmesi,
Millî Eğitim Bakanlığı Strateji Geliştirme Başkanlığı. [MEB SGB]. (2021). 2021 yılı bütçe raporu. https://www.ab.gov.tr/okul-oncesi-egitimin-guclendirilmesi_52808.html
Millî Eğitim Bakanlığı Strateji Geliştirme Başkanlığı. [MEB SGB]. (2020). 2020 yılı bütçe raporu. T.C. Resmî Gazete. (1995). Milletlerarası sözleşme karar sayısı: 94/6423. https://www.resmigazete.
gov.tr/arsiv/22184.pdf
Millî Eğitim Bakanlığı Serinhisar İlçe Millî Eğitim Müdürlüğü [MEB Serinhisar MEM]. (2023).
ÇEDES projesi hakkında bilgilendirme,https://serinhisar.meb.gov.tr/meb_iys_dosya- T.C. Cumhurbaşkanlığı Strateji ve Bütçe Başkanlığı [T.C. SBB]. (2023). On ikinci kalkınma pla-
lar/2023_04/0615 1939_PROJE_CALIYMA_USUL_VE_ESASLARI.pdf nı (2024-2028), https://www.sbb.gov.tr/wp-content/uploads/2023/12/On-Ikinci-Kalkinma-Pla-
ni_2024-2028_11122023.pdf
Millî Eğitim Bakanlığı Temel Eğitim Genel Müdürlüğü [MEB TEGM]. (2024a). Uluslararası pro-
jeler, erken ̧çocukluk eğı̇tı̇mı̇nde kalı̇te ve erı̇şı̇mı̇n artırılması projesi, https://tegm.meb.gov.tr/ T.C. Cumhurbaşkanlığı Mevzuat Bilgi Sistemi. (2017). Millî Eğitim Bakanlığı Eğitim Kurumları
dosya/projeler/uluslararasi.pdf Sosyal Etkinlikler Yönetmeliği, https://www.mevzuat.gov.tr/mevzuat?MevzuatNo=23639&Mev-
zuatTur=7&MevzuatTertip=5
Millî Eğitim Bakanlığı Temel Eğitim Genel Müdürlüğü [MEB TEGM]. (2024b). Sosyal etkinlik mo-
dülü, https://tegm.meb.gov.tr/meb_iys_dosyalar/2024_05/17100101_sosyaletkinlikmodulu_uy- UNICEF. (2024a). Education, Every child has the right to learn, https://www.unicef.org/education
gulamakilavuzusunumu.pdf
UNICEF. (2024b). Education programmes, Discover UNICEF’s work worldwide. https://www.
Millî Eğitim Bakanlığı Temel Eğitim Genel Müdürlüğü [MEB TEGM]. (2019). Okul yönetı̇m bı̇l- unicef.org/education/programmes
gı̇ sı̇stemı̇ sosyal etkı̇nlı̇k modülü uygulama kılavuzu, https://ookgm.meb.gov.tr/meb_iys_dosya- UNICEF. (2024c). Sport for development, https://www.unicef.org/belarus/en/sport-development
lar/2019_05/10101048_08173006_Sosyal_Etkinlik_ModYlY_Uygulama_KYlavuzu.pdf
Yaman, E. (2011). Rekreasyon bağlamında öğrenci algılarına göre sosyal kulüplerin işlevselliği,
Millî Eğitim Bakanlığı Yenilik ve Eğitim Teknolojileri Genel Müdürlüğü [YEĞİTEK]. (2015). Eği- Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Dergisi, 2(3), 35-48.
timde Fatih projesi ve EBA tanıtım faaliyetleri değerlendirme raporu, http://fclturkiye.eba.gov.
tr/wp-content/uploads/2022/08/Egitimde-Fatih-Projesi-ve-EBA-Tanitim-Faaliyetleri-Degerlen- Yaman, F. (2022). Çocuk Hakları Sözleşmesine taraf olmayan ülke: Amerika Birleşik Devletleri,
dirme-Raporu- Sosyal Politika Çalışmaları Dergisi, 22(55), 377-398. https://dergipark.org.tr/tr/download/artic-
le-file/2097685