Page 394 - Geleceğin İnşası Eğitim 2002-2024
P. 394

KAYNAKÇA




            Acar, Z. ve Gündüz, N. (2012). İlköğretim öğrencilerinin ders dışı etkinliklere katılım motivasyonla-          Mevzuat.Gov.(1973).Millî Eğitim Bakanlığı Temel Kanunu, https://www.mevzuat.gov.tr/Mevzuat-
               rının incelenmesi, https://acikders.ankara.edu.tr/mod/resource/view.php?id=65108&forceview=1                   Metin/1.5.1739.pdf

            Aile Okulu. (2024). Aile Okulu Projesi,   https://aileokulu.meb.gov.tr/index.php/services/                     Millî Eğitim Bakanlığı. [MEB] (2022a). “Temel eğitimde 10 bin okul projesi” başlattı, https://www.
                                                                                                                              meb.gov.tr/meb-temel-egitimde-10-bin-okul-projesi-baslatti/haber/25536/tr
            Arabacı, I. B. ve Akıllı, C. (2019). Eğitimcilerin proje hazırlama ve yürütme süreçlerinde karşılaş-
               tıkları sorunların proje döngüsü yönetimi aşamalarına göre incelenmesi, Millî Eğitim Dergisi,               Millî Eğitim Bakanlığı [MEB]. (2022b). “Temel Eğitimde 10 bin okul projesi” tamamlandı, https://
               49(225), 129-152.                                                                                              www.meb.gov.tr/temel-egitimde-10-bin-okul-projesi-tamamlandi/haber/28323/tr

            Avrupa  Komisyonu  [European  Commission].  (2024).  What  is  Erasmus+?,  https://erasmus-plus.               Millî Eğitim Bakanlığı [MEB].(2022c). Çevre dostu 1000    okul projesi başladı, https://www.
               ec.europa.eu/about-erasmus/what-is-erasmus                                                                     meb.gov.tr/cevre-dostu-1000-okul-projesi-basladi/haber/25695/tr


            Banks, J. A., & Banks, C. A. (2012). Multicultural education: Issues and Perspectives, 8th Edition,            Millî Eğitim Bakanlığı [MEB].(2022d). Çevre Dostu 1000 Okul Projesi Kapanış Töreni, https://
               Wiley Global Education.                                                                                        www.meb.gov.tr/cevre-dostu-1000-okul-projesi-kapanis-toreni/haber/26533/tr

            Döş, İ. ve Kır, E. (2013). İlköğretim ve ortaöğretim okullarında sosyal etkinlik ve yönetimi, Gazian-          Millî Eğitim Bakanlığı. (2019). Öğrencilerin sosyal etkinlikleri bu modülde, https://www.meb.gov.tr/
               tep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 12(3), 527-544.                                                      ogrencilerin-sosyal-etkinlikleri-bu-modulde/haber/18388/tr

            Ece, E. ve Kovancı, A. (2004). Proje yönetimi ve insan kaynakları ilişkisi. Havacılık ve Uzay Tekno-           Millî Eğitim Bakanlığı. (2012). Meslekî ve Teknik Eğitim Çalıştayı. Antalya.
               lojileri Dergisi, 1(4), 75-85.
                                                                                                                           Millî  Eğitim  Bakanlığı  Aile  ve  Tüketici  Hizmetleri.  (2011).  Sanatsal  ve  kültürel  etkinlikler
            Ekici, S ve Yılmaz, B. (2013). FATİH projesi üzerine bir değerlendirme, Türk Kütüphaneciliği 27(2),               761CBG044,  https://megep.meb.gov.tr/mte_program_modul/moduller_pdf/Sanatsal%20Ve%20
               317-339. https://open.metu.edu.tr/bitstream/handle/11511/69306/811471.pdf                                      K%C3%BClt%C3%BCrel%20Etkinlikler.pdf

            Eurydice. (2009). Arts and cultural education at school in Europe. DOI 10.2797/28436.                          Millî Eğitim Bakanlığı Din Öğretimi Genel Müdürlüğü [MEB DÖGM]. (2024).  ÇEDES Projesi.

            Eurydice. (2013). Physical education and sport at school in Europe.    https://op.europa.eu/en/publi-          Millî Eğitim Bakanlığı Hayat Boyu Öğrenme Genel Müdürlüğü   [MEB  HBÖGM].  (2024).  Halk
               cation-detail/-/publication/2038d34a-3adf-421e-9780-63d2968c08c5/language-en                                   eğitim  merkezlerinin  kapasitesinin  artırılması  projesi  başladı,  https://hboprojeler.meb.gov.tr/
                                                                                                                              www/halk-egitimi-merkezlerinin-kapasitesinin-artirilmasi-projesi-basladi/icerik/65
            EU Monitor. (2008). Legal provisions of COM (2008) 159 - European year of creativity and                in-
               novation,  https://www.eumonitor.eu/9353000/1/j4nvhdfcs8bljza_j9vvik7m1c3gyxp/vi8rm2zy-                     Millî Eğitim Bakanlığı Ortaöğretim Genel Müdürlüğü [MEB OGM]. (2024a). Pansiyonları iyileştir-
               juzt                                                                                                           me ve geliştirme projesi [PİGEP], https://ogm.meb.gov.tr/www/pansiyonlari-iyilestirme-ve-ge-
                                                                                                                              listirme-projesi/icerik/2072
            Gaušas S., Švedkauskienė A., Leiputė B., Langham E., King T., Lange B., O‘Carroll C., Le Gall A., &
               Petkovic S. (2024). Research for CULT Committee – EU education, youth and sport policy – over-              Millî Eğitim Bakanlığı Ortaöğretim Genel Müdürlüğü [MEB OGM]. (2024b). Harezmi eğitim mode-
               view and future perspectives, European Parliament, Policy Department for Structural and Co-                    li, https://harezmi.meb.gov.tr/harezmi_egitim_modeli/
               hesion Policies, Brussels, https://www.europarl.europa.eu/RegData/etudes/STUD/2024/752454/
               IPOL_STU(2024)752454_EN.pdf                                                                                 Millî Eğitim Bakanlığı Ortaöğretim Genel Müdürlüğü [MEB OGM].   (2024c). Öğrenci kulüpleri,
                                                                                                                              https://ogrencikulupleri.meb.gov.tr/
            Gaziantep İl Millî Eğitim Müdürlüğü. (2019). DynEd bilgisayar destekli yabancı dil öğretim sis-
               temi,  https://gaziantep.meb.gov.tr/www/dyned-bilgisayar-destekli-yabanci-dil-ogretim-sistemi/              Millî Eğitim Bakanlığı Ortaöğretim Genel Müdürlüğü [MEB OGM].(2022). EKİP öğrenci kulüpleri
               icerik/1381                                                                                                    projesi 2022-2023 Eğitim Öğretim yılında hayata geçecek, https://ogm.meb.gov.tr/www/icerik_
                                                                                                                              goruntule.php?KNO=1607
            Kazan, H. (2023). Proje yönetimi. İstanbul Üniversitesi Açık ve Uzaktan Eğitim Fakültesi.
                                                                                                                           Millî Eğitim Bakanlığı Ortaöğretim Genel Müdürlüğü [MEB OGM]. (2021). Ortaöğretim sosyal
            Millî Eğitim Bakanlığı. (2009). Çocuk Gelişimi ve Eğitimi: Çocuğun Gelişimi. MEGEP Projesi.                       etkinlik öğretmen kılavuz kitabı, Millî Eğitim Bakanlığı Yayınları, https://ogmmateryal.eba.gov.
                                                                                                                              tr/panel/upload/pdf/ukhzp322ipn.pdf
            Meslekî ve Teknik Eğitimde Kalite [METEK III]. (2024). Sektörel mükemmeliyet merkezlerinin ku-
               rulması yoluyla mesleki ve teknik eğitimin kalitesinin artırılması teknik yardım projesi, https://          Millî Eğitim Bakanlığı Ortaöğretim Genel Müdürlüğü [MEB OGM]. (2019). Sosyal etkinlikler yö-
               metek.meb.gov.tr/proje-hakkinda/                                                                               netmeliği,  https://ogm.meb.gov.tr/meb_iys_dosyalar/2019_09/25145204_SOSYAL_ETKYNL-
                                                                                                                              YKLER_YON.pdf
   389   390   391   392   393   394   395   396   397   398   399