Page 396 - Geleceğin İnşası Eğitim 2002-2024
P. 396

Millî Eğitim Bakanlığı Ortaöğretim Genel Müdürlüğü [MEB OGM].(2009). Ortaöğretim sosyal etkinlik               Ortaöğretimde Devamsızlığın Azaltılması Projesi [ODAP]. (2024). ODAP hakkında, https://odap.
               dersi öğretim programı, https://mufredat.meb.gov.tr/Dosyalar/2019930144727204-2009-155%20                      meb.gov.tr/hakkimizda/
               Sosyal%20Etkinlik%20Dersi%20karar.pdf
                                                                                                                           PİKTES (2024). Hakkımızda, https://piktes.gov.tr/cms/Home/Hakkimizda
            Millî Eğitim Bakanlığı Öğretmen Yetiştirme Genel Müdürlüğü [MEB OYGM]. (2023a). Birlikte
               İngilizce projesi https://oygm.meb.gov.tr/www/birlikte-ingilizce-projesi/icerik/1151                        PİKTES. (2021). Projenin kapsamı, https://piktes.gov.tr/Home/ProjeninAmaci

            Millî Eğitim Bakanlığı Öğretmen Yetiştirme Genel Müdürlüğü [MEB OYGM]. (2023b). Kapsayıcı                      Pinto, J. K. (2020). Project management: achieving competitive advantage. Pearson.
               eğitim bağlamında okul yöneticilerinin mesleki gelişimi projesi, https://oygm.meb.gov.tr/www/
               kapsayici-egitim-baglaminda-okul-yoneticilerinin-mesleki-gelisimi-projesi/icerik/1140                       Sağlam, M., Özüdoğru, F. ve Çıray, F. (2011). Avrupa Birliği eğitim politikaları ve Türk eğitim sis-
                                                                                                                              temine etkileri, Yüzüncü Yıl Üniversitesi, Eğitim Fakültesi Dergisi, 8(1), 87‐109, http://efdergi.
            Millî Eğitim Bakanlığı Öğretmen Yetiştirme Genel Müdürlüğü [MEB OYGM]. (2017). Öğretmenlik                        yyu.edu.tr
               mesleği genel yeterlilikleri, https://oygm.meb.gov.tr/meb_iys_dosyalar/2017_12/11115355_YY-
               RETMENLYK_MESLEYY_GENEL_YETERLYKLERY.pdf                                                                    Selçuk, T. (2006). Ortaöğretim öğrencilerinin ders dışı okul spor faaliyetlerine katılımı ve sorunları
                                                                                                                              (Mersin ili örneği). Yayınlanmamış Yüksek Lisans Tezi. Mersin Üniversitesi Sağlık Bilimleri
            Millî Eğitim Bakanlığı Öğretmen Yetiştirme Genel Müdürlüğü [MEB OYGM]. (2006). Öğretmenlik                        Enstitüsü.
               mesleği genel yeterlilikleri, https://oygm.meb.gov.tr/meb_iys_dosyalar/2017_12/13161921_YY-                 Talim ve Terbiye Kurulu BaşkanlığI [TTKB]. (2021). “Yabancı Dil Eğitiminin Geliştirilmesi (YA-
               retmenlik_MesleYi_Genel__YETERLYKLERi_onaylanan.pdf
                                                                                                                              DEG) projesi” tanıtım toplantısı yapıldı, https://ttkb.meb.gov.tr/www/yabanci-dil-egitiminin-ge-
            Millî  Eğitim  Bakanlığı  Ölçme,  Değerlendirme  ve  Sınav  Hizmetleri  Genel  Müdürlüğü  [MEB                    listirilmesi-yadeg-projesi-tanitim-toplantisi-gerceklestirildi/icerik/415
               ODSGM]. (2023). Türkçe Dört Beceri Sınavı (TDBS).
                                                                                                                           Talim ve Terbiye Kurulu Başkanlığı [TTKB]. (2017). Şûra kararları, https://ttkb.meb.gov.tr/www/
            Millî Eğitim Bakanlığı Strateji Geliştirme Başkanlığı. (2024). Millî Eğitim Bakanlığı 2024-2028                   milli-egitim-suralari/dosya/12
               Stratejik Planı, https://sgb.meb.gov.tr/www/mill-egitim-bakanligi-2024-2028-stratejik-plani-ya-             T.C. Dışişleri Bakanlığı Avrupa Birliği Başkanlığı. (2022). Demokratik Vatandaşlık ve İnsan Hakları
               yimlandi/icerik/546
                                                                                                                              Eğitimi, https://www.ab.gov.tr/demokratik-vatandaslik-ve-insan-haklari-egitimi_52946.html
            Millî Eğitim Bakanlığı Strateji Geliştirme Başkanlığı [MEB SGB]. (2022). 2022 yılı bütçe raporu.
                                                                                                                           T.C. Dışişleri Bakanlığı Avrupa Birliği Başkanlığı. (2021). Okul Öncesi Eğitimin Güçlendirilmesi,

            Millî Eğitim Bakanlığı Strateji Geliştirme Başkanlığı. [MEB SGB]. (2021). 2021 yılı bütçe raporu.                 https://www.ab.gov.tr/okul-oncesi-egitimin-guclendirilmesi_52808.html

            Millî Eğitim Bakanlığı Strateji Geliştirme Başkanlığı. [MEB SGB]. (2020). 2020 yılı bütçe raporu.              T.C. Resmî Gazete. (1995). Milletlerarası sözleşme karar sayısı: 94/6423.  https://www.resmigazete.
                                                                                                                              gov.tr/arsiv/22184.pdf
            Millî Eğitim Bakanlığı Serinhisar İlçe Millî Eğitim Müdürlüğü [MEB Serinhisar MEM]. (2023).
               ÇEDES projesi hakkında          bilgilendirme,https://serinhisar.meb.gov.tr/meb_iys_dosya-                  T.C. Cumhurbaşkanlığı Strateji ve Bütçe Başkanlığı [T.C. SBB]. (2023). On ikinci kalkınma pla-
               lar/2023_04/0615   1939_PROJE_CALIYMA_USUL_VE_ESASLARI.pdf                                                     nı  (2024-2028),  https://www.sbb.gov.tr/wp-content/uploads/2023/12/On-Ikinci-Kalkinma-Pla-
                                                                                                                              ni_2024-2028_11122023.pdf
            Millî Eğitim Bakanlığı Temel Eğitim Genel Müdürlüğü [MEB TEGM]. (2024a). Uluslararası pro-
               jeler, erken ̧çocukluk eğı̇tı̇mı̇nde kalı̇te ve erı̇şı̇mı̇n artırılması projesi, https://tegm.meb.gov.tr/   T.C. Cumhurbaşkanlığı Mevzuat Bilgi Sistemi. (2017). Millî Eğitim Bakanlığı Eğitim Kurumları
               dosya/projeler/uluslararasi.pdf                                                                                Sosyal Etkinlikler Yönetmeliği, https://www.mevzuat.gov.tr/mevzuat?MevzuatNo=23639&Mev-
                                                                                                                              zuatTur=7&MevzuatTertip=5
            Millî Eğitim Bakanlığı Temel Eğitim Genel Müdürlüğü [MEB TEGM]. (2024b). Sosyal etkinlik mo-
               dülü,  https://tegm.meb.gov.tr/meb_iys_dosyalar/2024_05/17100101_sosyaletkinlikmodulu_uy-                   UNICEF. (2024a). Education, Every child has the right to learn, https://www.unicef.org/education
               gulamakilavuzusunumu.pdf
                                                                                                                           UNICEF.  (2024b).  Education  programmes,  Discover  UNICEF’s  work  worldwide.  https://www.
            Millî Eğitim Bakanlığı Temel Eğitim Genel Müdürlüğü [MEB TEGM]. (2019). Okul yönetı̇m bı̇l-                       unicef.org/education/programmes
               gı̇ sı̇stemı̇ sosyal etkı̇nlı̇k modülü uygulama kılavuzu, https://ookgm.meb.gov.tr/meb_iys_dosya-           UNICEF. (2024c). Sport for development, https://www.unicef.org/belarus/en/sport-development
               lar/2019_05/10101048_08173006_Sosyal_Etkinlik_ModYlY_Uygulama_KYlavuzu.pdf

                                                                                                                           Yaman, E.  (2011). Rekreasyon bağlamında öğrenci algılarına göre sosyal kulüplerin işlevselliği,
            Millî Eğitim Bakanlığı Yenilik ve Eğitim Teknolojileri Genel Müdürlüğü [YEĞİTEK]. (2015). Eği-                    Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Dergisi, 2(3), 35-48.
               timde Fatih projesi ve EBA tanıtım faaliyetleri değerlendirme raporu,  http://fclturkiye.eba.gov.
               tr/wp-content/uploads/2022/08/Egitimde-Fatih-Projesi-ve-EBA-Tanitim-Faaliyetleri-Degerlen-                  Yaman, F. (2022). Çocuk Hakları Sözleşmesine taraf olmayan ülke: Amerika Birleşik Devletleri,
               dirme-Raporu-                                                                                                  Sosyal Politika Çalışmaları Dergisi, 22(55), 377-398. https://dergipark.org.tr/tr/download/artic-

                                                                                                                              le-file/2097685
   391   392   393   394   395   396   397   398   399   400   401