Page 401 - Geleceğin İnşası Eğitim 2002-2024
P. 401

BÖLÜMÜN



 ÖZETİ


 “Teknolojik Altyapı ve Teknolojinin Eğitime Entegrasyonu” başlıklı bu bölüm, 2002-2024 yılları

 arasında Türkiye’de ve dünyada eğitim teknolojilerinde yaşanan dönüşümü kapsamaktadır. Bu
 dönemde, eğitim sistemine entegre edilen teknolojik altyapı projeleri, özellikle FATİH Projesi ve
 Eğitim Bilişim Ağı (EBA) aracılığıyla, dijital eğitim imkanlarının yaygınlaştırılması hedeflenmiştir.

 Bölümde,  teknolojinin  eğitime  entegrasyonu  sürecinde  kullanılan  araçların  etkinliği,  COVID-19

 döneminde  hız  kazanan  uzaktan  eğitim  uygulamaları  ve  öğretmenlerin  dijital  becerilerinin
 geliştirilmesine dair detaylar ele alınmaktadır. Bu çalışmalar, eğitimde fırsat eşitliğini artırmayı ve
 öğrencilerin dijital çağda gerekli becerilere sahip olmasını sağlamayı amaçlamaktadır.

 YANIT VERİLEN



 SORULAR


   >  Türkiye’de  teknolojinin  eğitimde  entegrasyonu  kapsamında  hangi  büyük  projeler

 gerçekleştirilmiştir?
   >  FATİH Projesi ve EBA’nın eğitim sistemine katkıları nelerdir?

   >  Eğitimde  teknolojik  altyapının  geliştirilmesi  öğrencilerin  eğitim  sürecini  nasıl

 etkilemektedir?
   >  COVID-19 pandemisi sırasında ve sonrasında uzaktan eğitimin rolü nedir?

   >  Öğretmenlerin  dijital  yeterliliklerini  artırmak  için  hangi  eğitimler  ve  programlar

 uygulanmıştır?

   >  Teknolojik araçların eğitime entegrasyonu, eğitimde fırsat eşitliği sağlamada nasıl bir
 rol oynamaktadır?

   >  Millî  Eğitim  Bakanlığı’nın  teknolojiyi  eğitimde  etkili  bir  şekilde  kullanmaya  yönelik
 stratejileri nelerdir?
   396   397   398   399   400   401   402   403   404   405   406