Page 366 - Geleceğin İnşası Eğitim 2002-2024
P. 366

KAYNAKÇA




            LaRoche, S., Joncas, M. and Foy, P. (2020). Sample design in TIMSS  2019. M. O. Martin,                        Millî Eğitim Bakanlığı (MEB) (2022). PISA 2022 Tanıtım Kitapçığı. Erişim adresi: https://
                M. von Davier, and I. V. S. Mullis (Ed.),In Methods and Procedures: TIMSS 2019 Tech-                          pisa.meb.gov.tr/meb_iys_dosyalar/2022_01/26105818_PISA_2022_TanYtYm_Ki-
                nical Report.                                                                                                 tapcYYY.pdf.

            Martin, M. O., von Davier, M., ve Mullis, I. V. S. (Eds.). (2020). Methods and Procedures:                     Millî Eğitim Bakanlığı (MEB) (2023a). ‘Millî Eğitim Bakanlığı Ölçme ve Değerlendirme
                TIMSS 2019 Technical Report. Retrieved from Boston College, TIMSS & PIRLS Inter-                              Yönetmeliği’. https://www.resmigazete.gov.tr/eskiler/2023/09/20230909-2.htm.
                national Study Center Website:   https://timssandpirls.bc.edu/timss2019/methods.
                                                                                                                           Millî Eğitim Bakanlığı (MEB) (2023b). Türkiye Raporu. Erişim adresi: https://pisa.meb.
            Millî Eğitim Bakanlığı (MEB) EARGED (2008). TIMSS 2007 Türkiye Raporu. Erişim Ad-                                 gov.tr/meb_iys_dosyalar/2024_03/21120745_26152640_pisa2022_rapor.pdf.
                resi:  https://timss.meb.gov.tr/meb_iys_dosyalar/2022_03/07140149_timss_2007_ulu-                          Millî Eğitim Bakanlığı (MEB) (2023c). ‘PISA Nedir?’. Erişim tarihi: 04.11.2024. Erişim
                sal_raporu.pdf.
                                                                                                                              Adresi: https://pisa.meb.gov.tr/www/pisa-nedir/icerik/4.
            Millî Eğitim Bakanlığı (MEB) (2014a). Milli Eğitim Temel Kanunu. https://www.mevzuat.
                gov.tr/MevzuatMetin/1.5.1739.pdf.                                                                          Millî Eğitim Bakanlığı (MEB) (2023d). ‘ABİDE Nedir?’. Erişim tarihi: 04.11.2024. Erişim
                                                                                                                              Adresi: https://abide.meb.gov.tr/www/pisa-nedir/icerik/4.
            Millî Eğitim Bakanlığı (MEB) (2014b). TIMSS 2011 Ulusal Matematik ve Fen Raporu 4.
                Sınıflar. Erişim Adresi: https://timss.meb.gov.tr/meb_iys_dosyalar/2022_03/07135854_                       Millî Eğitim Bakanlığı (MEB) (2023e). ‘Dört Beceride Türkçe Dil Sınavı. Erişim Tarihi:
                                                                                                                              04.11.2024.  Erişim  adresi:  https://odsgm.meb.gov.tr/www/dort-beceride-turkce-dil-Si-
                TIMSS-2011-4-Sinif.pdf.
                                                                                                                              navi/icerik/1051.
            Millî Eğitim Bakanlığı (MEB) (2014c). TIMSS 2011 Ulusal Matematik ve Fen Raporu 8.
                Sınıflar. Erişim Adresi: https://timss.meb.gov.tr/meb_iys_dosyalar/2022_03/07140149_                       Millî Eğitim Bakanlığı (MEB) (2024). “Türk Millî Eğitim Sistemi”. Erişim adresi:
                                                                                                                               https://sgb.meb.gov.tr/meb_iys_dosyalar/2024_02/01170546_turk_milli_egitim_
                timss_2007_ulusal_raporu.pdf
                                                                                                                              sistemi_190124.pdf .
            Millî Eğitim Bakanlığı (MEB) (2016). PISA 2015 Ulusal Raporu. Erişim Adresi: https://                          Mullis, I.V.S., Martin, M.O., Gonzalez, E.J., Gregory, K.D., Garden, R.A., O’Connor, K.M.,
                odsgm.meb.gov.tr/test/analizler/docs/PISA/PISA2015_Ulusal_Rapor.pdf.                                          Chrostowski, S.J., & Smith, T.A. (2000). TIMSS 1999 International Mathematics Re-
                                                                                                                              port: Findings from IEA’s Repeat of the Third International Mathematics and Science
            Millî Eğitim Bakanlığı (MEB) (2017a). ‘TIMSS 2019 Pilot  Uygulaması Ön Denemesi 6                                 Study at the Eighth Grade. Chestnut Hill, MA: Boston College.
                ilde gerçekleştirildi. Erişim Tarihi: 04.11.2024. Erişim Adresi: https://odsgm.meb.gov.tr/
                www/timss-2019-pilot-uygulamasi-on-denemesi-6-ilde-gerceklestirildi/icerik/251.                            Mullis, I. V. S., & Martin, M. O. (Eds.). (2017). TIMSS 2019  Assessment Frameworks.
                                                                                                                              Retrieved from Boston College,  TIMSS & PIRLS International Study Center website:
            Millî Eğitim Bakanlığı (MEB) (2017b). Akademik Becerilerin  İzlenmesi ve Değerlendi-                              http://timssandpirls.bc.edu/timss2019/frameworks/.
                rilmesi  8.  Sınıflar  Raporu.  Erişim  Adresi:https://odsgm.meb.gov.tr/meb_iys_do-
                syalar/2017_11/30114819_iY-web-v6.pdf.                                                                     Mullis, I. V. S., Martin, M. O., Foy, P., Kelly, D. L., ve Fishbein, B. (2020). TIMSS 2019
                                                                                                                              International Results in Mathematics and       Science.  Retrieved  from  Boston  Col-
            Millî  Eğitim  Bakanlığı  (MEB)  (2018).  ‘Ölçme  Değerlendirme  Uygulamalarını  İzleme,                          lege, TIMSS & PIRLS   International  Study  Center  website:    https://timssandpirls.
                Araştırma ve Geliştirme Projesi’. Erişim Tarihi: 04.11.2024. Erişim Adresi:  https://odm.                     bc.edu/timss2019/international-results/.
                meb.gov.tr/www/proje-hakkinda/icerik/14.
                                                                                                                           ‘Mullis, I. V. S., von Davier, M., Foy, P., Fishbein, B., Reynolds, K. A., & Wry, E. (2023).
            Millî Eğitim Bakanlığı (MEB) (2019). PISA 2018 Türkiye Ön Raporu. (Eğitim Analiz ve                               PIRLS 2021 International Results in Reading. Boston College, TIMSS & PIRLS Inter-
                Değerlendirme Raporları Serisi No.      10). Ankara: T.C. Millî Eğitim Bakanlığı Ba-                          national Study Center. https://doi.org/10.6017/lse.tpisc.tr2103.kb5342’
                sımevi.  Erişim  adresi:https://www.meb.gov.tr/meb_iys_dosyalar/2019_12/03105347_
                pisa_2018_turki ye_on_raporu.pdf.                                                                          OECD (2017). PISA 2015 assessment and analyticalframework. Paris: OECD Publishing.

            Millî Eğitim Bakanlığı (MEB) (2020). TIMSS 2019 Türkiye ön raporu. (Eğitim Analiz ve                           OECD (2018). PISA 2022 Mathematics Framework (Draft)
                Değerlendirme Raporları Serisi No. 15). Ankara: T.C. Millî Eğitim Bakanlığı Basımevi.                      OECD (2019). PISA 2018 assessment and analytical framework. Paris: OECD Publishing.


            Millî Eğitim Bakanlığı (MEB) (2021). ‘PIRLS Nedir’. Erişim Tarihi: 22.12.2022. Erişim                          OECD (2023). PISA 2022 assessment and analytical framework.  Paris: OECD Publishing.
                Adresi: https://pirls.meb.gov.tr/www/pirls-nedir/icerik/2
   361   362   363   364   365   366   367   368   369   370   371