Page 241 - Geleceğin İnşası Eğitim 2002-2024
P. 241

9.         kapsamında ele alınmış, ardından 2002-2024 yılları arasında dünyada ve Türkiye’de hayat boyu
               Bu bölümde hayat boyu öğrenme bir bütün olarak tanımı, özellikleri, önemi ve gerekçeleri


            öğrenmenin  yaşadığı  dönüşüm  ve  gelişmeler  kronolojik  olarak  açıklanmıştır.  Bölüm  akışında
            öncelikle hayat boyu öğrenme kavramının tanımı ve bu yaklaşımın gelişimi ile çalışma alanları

            UNESCO  başta  olmak  üzere  OECD  ve  Avrupa  Konseyi  belgeleri  uluslararası  politika  belgeleri
 9.BÖLÜM
            kapsamında incelenmiştir. Çalışmanın devamında söz konusu çalışmaların ülkemize yansımaları,
            üst politika belgelerinde hayat boyu öğrenmenin yeri, yasal mevzuatlar çerçevesinde incelenerek
            Hayat Boyu Öğrenme Genel Müdürlüğü özelinde güncel verilere ve çalışmalara yer verilmiştir.

 HAYAT BOYU ÖĞRENME









                    Onur AĞAOĞLU

                    Mamak Bilim ve Sanat Merkezi, Ankara
                    0000-0001-8718-3804


                    Ezgi ÇELİK UZUN

                    Millî Eğitim Bakanlığı Talim ve Terbiye Kurulu Başkanlığı, Ankara
                    0000-0003-1616-9997


                    Seda YILMAZ
                    Millî Eğitim Bakanlığı Strateji Geliştirme Başkanlığı, Ankara

                    0009-0001-9982-4004
   236   237   238   239   240   241   242   243   244   245   246