Page 127 - Geleceğin İnşası Eğitim 2002-2024
P. 127
Kurt, T., & Gür, B. S. (2012). Eğitimde eşitsizliğin algoritması: AOBP. SETA Analiz. MevzuatNo=222&MevzuatTur=1&MevzuatTertip=4 26.09.2024 tarihinde erişilmiştir.
Kutlu, Ö. (2005). Yeni ilköğretim programlarının “öğrenci başarısındaki gelişimi değer- Resmî Gazete. (2003). 5018 Kamu Mali Yönetimi ve Kontrol Kanunu. https://www.mev-
lendirme” boyutu açısından incelenmesi. Eğitimde Yansımalar: VIII, 64-71. zuat.gov.tr/mevzuat?MevzuatNo=5018&MevzuatTur=1&MevzuatTertip=5 07.10.2024
tarihinde erişilmiştir.
MEB. (2018). 2023 Eğitim Vizyonu. Ankara: Millî Eğitim Bakanlığı.
Resmî Gazete. (2012). Millî Eğitim Bakanlığına Bağlı Okul Öğrencilerinin Kılık ve Kı-
MEB SGB. (2024). Yayınlarımız. https://sgb.meb.gov.tr/www/icerik_goruntule.php?K- yafetlerine Dair Yönetmelik. https://www.mevzuat.gov.tr/MevzuatMetin/3.5.20123959.
NO=550 02.10.2024 tarihinde erişilmiştir. pdf 01.10.2024 tarihinde erişilmiştir.
MEB TTKB. (2012). İlköğretim Kurumları (İlkokul ve Ortaokul) Haftalık Ders Çizelgesi, Sönmez, M. (2008). Türkiye’de mesleki ve teknik örgün öğretimin sorunları ve yeniden
sayı: 69. yapılandırılma zorunluluğu. Eğitim ve Bilim, 33(147), 71-84.
MEB TTKB. (2014). 19. Millî Eğitim Şûrası Kararları. https://ttkb.meb.gov.tr/meb_iys_dos- Tebliğler Dergisi. (2004). Millî Eğitim Bakanlığı Demokrasi Eğitimi ve Okul Meclisleri
yalar/2019_12/10095332_19_sura.pdf 26.09.2024 tarihinde erişilmiştir. Yönergesi. https://mevzuat.meb.gov.tr/dosyalar/286.pdf 29.09.2024 tarihinde erişilmiş-
tir.
MEB TTKB. (2024). Şûra Kararları. https://ttkb.meb.gov.tr/www/milli-egitim-suralari/dos-
ya/12 30.09.2024 tarihinde erişilmiştir. Tabak, H. (2019). Türk eğitim sisteminde eğitimde fırsat eşitliğine kuramsal bakış: roller ve
sorumluluklar. Türk Eğitim Bilimleri Dergisi, 17(2), 370-393.
MEB YEĞİTEK. (2016). Yeni EBA yayında. https://yegitek.meb.gov.tr/www/yeni-eba-ya-
yinda/icerik/859 02.10.2024 tarihinde erişilmiştir.
Memduhoğlu, H. B., & Uçar, İ. H. (2012). Okullarda stratejik planlama algısı ölçeği ile
stratejik planlama uygulamalarını değerlendirme ölçeğinin geliştirilmesi. Kuram ve
Uygulamada Eğitim Yönetimi, 4(4), 545-524.
Memduhoğlu, H. B., & Mazlum, A.G.M.M. (2013). Seçmeli Ders Uygulamasının Sosyal
ve Pedagojik Temelleri ve Yansımaları. Kesı̇ntı̇li̇ On İki̇ Yillik Zorunlu Eğı̇tı̇m Madeline
Seçmeli̇ Dersler Sempozyumu.
Millî Eğitim. (2012). Bahar 2012 Sayısı. https://dhgm.meb.gov.tr/yayimlar/dergiler/Mil-
li_Egitim_Dergisi/194.pdf 29.09.2024 tarihinde erişilmiştir.
Özçelik, R. (2024). Eğitimin Demokratikleşme Sürecine Etkisi. Social Sciences Studies
Journal (SSSJournal), 10(1), 136-143. https://doi.org/10.5281/zenodo.106 20075
Özer, M. (2021). Türkiye’de Mesleki Eğitimi Güçlendirmek için Atılan Yeni Adımlar.
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi, 2021(16), 1-16. https://doi.org/10.46778/
goputeb.907302
Özpolat, A. (2010). Bir Toplumsal Değişme Paradigması Olarak Demokrasinin Eğitime
Yansımaları: Demokratik Eğitim. Millî Eğitim Dergisi, 40(185), 365-381.
Resmî Gazete. (1961). İlköğretim ve Eğitim Kanunu. https://www.mevzuat.gov.tr/mevzuat?-