Page 127 - Geleceğin İnşası Eğitim 2002-2024
P. 127

Kurt, T., & Gür, B. S. (2012). Eğitimde eşitsizliğin algoritması: AOBP. SETA Analiz.  MevzuatNo=222&MevzuatTur=1&MevzuatTertip=4 26.09.2024 tarihinde erişilmiştir.


 Kutlu,  Ö.  (2005). Yeni  ilköğretim  programlarının  “öğrenci  başarısındaki  gelişimi  değer-  Resmî Gazete. (2003). 5018 Kamu Mali Yönetimi ve Kontrol Kanunu. https://www.mev-
 lendirme” boyutu açısından incelenmesi. Eğitimde Yansımalar: VIII, 64-71.  zuat.gov.tr/mevzuat?MevzuatNo=5018&MevzuatTur=1&MevzuatTertip=5  07.10.2024
                tarihinde erişilmiştir.
 MEB. (2018). 2023 Eğitim Vizyonu. Ankara: Millî Eğitim Bakanlığı.
            Resmî Gazete. (2012). Millî Eğitim Bakanlığına Bağlı Okul Öğrencilerinin Kılık ve Kı-
 MEB SGB. (2024). Yayınlarımız. https://sgb.meb.gov.tr/www/icerik_goruntule.php?K-  yafetlerine Dair Yönetmelik. https://www.mevzuat.gov.tr/MevzuatMetin/3.5.20123959.
 NO=550  02.10.2024 tarihinde erişilmiştir.  pdf 01.10.2024 tarihinde erişilmiştir.

 MEB TTKB. (2012). İlköğretim Kurumları (İlkokul ve Ortaokul) Haftalık Ders Çizelgesi,   Sönmez, M. (2008). Türkiye’de mesleki ve teknik örgün öğretimin sorunları ve yeniden
 sayı: 69.      yapılandırılma zorunluluğu. Eğitim ve Bilim, 33(147), 71-84.

 MEB TTKB. (2014). 19. Millî Eğitim Şûrası Kararları. https://ttkb.meb.gov.tr/meb_iys_dos-  Tebliğler Dergisi. (2004). Millî Eğitim Bakanlığı Demokrasi Eğitimi ve Okul Meclisleri
 yalar/2019_12/10095332_19_sura.pdf 26.09.2024 tarihinde erişilmiştir.  Yönergesi. https://mevzuat.meb.gov.tr/dosyalar/286.pdf 29.09.2024 tarihinde erişilmiş-
                tir.
 MEB TTKB. (2024). Şûra Kararları. https://ttkb.meb.gov.tr/www/milli-egitim-suralari/dos-
 ya/12 30.09.2024 tarihinde erişilmiştir.  Tabak, H. (2019). Türk eğitim sisteminde eğitimde fırsat eşitliğine kuramsal bakış: roller ve
                sorumluluklar. Türk Eğitim Bilimleri Dergisi, 17(2), 370-393.
 MEB YEĞİTEK. (2016). Yeni EBA yayında. https://yegitek.meb.gov.tr/www/yeni-eba-ya-
 yinda/icerik/859 02.10.2024 tarihinde erişilmiştir.


 Memduhoğlu, H. B., & Uçar, İ. H. (2012). Okullarda stratejik planlama algısı ölçeği ile
 stratejik  planlama  uygulamalarını  değerlendirme  ölçeğinin  geliştirilmesi.  Kuram  ve
 Uygulamada Eğitim Yönetimi, 4(4), 545-524.

 Memduhoğlu, H. B., & Mazlum, A.G.M.M. (2013). Seçmeli Ders Uygulamasının Sosyal
 ve Pedagojik Temelleri ve Yansımaları. Kesı̇ntı̇li̇ On İki̇ Yillik Zorunlu Eğı̇tı̇m Madeline
 Seçmeli̇ Dersler Sempozyumu.

 Millî Eğitim. (2012). Bahar 2012 Sayısı.   https://dhgm.meb.gov.tr/yayimlar/dergiler/Mil-
 li_Egitim_Dergisi/194.pdf 29.09.2024 tarihinde erişilmiştir.

 Özçelik,  R.  (2024).  Eğitimin  Demokratikleşme  Sürecine  Etkisi.  Social  Sciences  Studies
 Journal (SSSJournal), 10(1), 136-143. https://doi.org/10.5281/zenodo.106 20075


 Özer,  M.  (2021).  Türkiye’de  Mesleki  Eğitimi  Güçlendirmek  için  Atılan  Yeni  Adımlar.
 Uluslararası Türk  Eğitim  Bilimleri  Dergisi,  2021(16),  1-16.  https://doi.org/10.46778/
 goputeb.907302

 Özpolat,  A.  (2010).  Bir  Toplumsal  Değişme  Paradigması  Olarak  Demokrasinin  Eğitime
 Yansımaları: Demokratik Eğitim. Millî Eğitim Dergisi, 40(185), 365-381.


 Resmî Gazete. (1961). İlköğretim ve Eğitim Kanunu. https://www.mevzuat.gov.tr/mevzuat?-
   122   123   124   125   126   127   128   129   130   131   132