Page 268 - Geleceğin İnşası Eğitim 2002-2024
P. 268
tungen-bildung.de/wissenscenter/glossar/lebenslanges-lernen UNESCO (2024). History of the UNESCO Institute for Lifelong Learning, https://www.uil.
unesco.org/en/virtual-exhibition-power-lifelong-learning-history
Ohidy, A. (2008). Lifelong learning interpretations of an education policy in Europe. Verlag
für Sozialwissenschaften. UNESCO (1972). Learning to be: The world of education today and tomorrow, https://
unesdoc.unesco.org/ark:/48223/pf0000001801https://unesdoc.unesco.org/ark:/48223/
Ödemiş, İ. S. (2013). Havacılık teknolojileri ve yaşam boyu öğrenme. Uluslararası Sosyal pf0000001801
Araştırmalar Dergisi, 7(32), 512-519.
UNESCO.(1977). Education today for the world of tomorrow, https://unesdoc.unesco.org/
Secretary’s Commission on Achieving Necessary Skills-[SCANS]. (1991). What work requ- ark:/48223/pf0000023705
ires of schools: A SCANS report for America 2000. https://files.eric.ed.gov/fulltext/
ED332054.pdf van Lakerveld, J., de Zoete, J., & Gussen, I. (2012). Evaluating key competences. Gruntvig
Project Vintage. https://ec.europa.eu/programmes/erasmus-plus/project-result-con-
Soran, H., Akkoyunlu, B., ve Kavak, Y. (2006). Yaşam boyu öğrenme becerileri ve eğitici- tent/75727f9e-1b00-41f4-b684-7305f02f66d9/VintageStateofArtIntro.pdf
lerin eğitimi programı: Hacettepe Üniversitesi örneği. Hacettepe Üniversitesi Eğitim Yıldız, A. (2021). Dünyada yetişkin eğitiminin gelişimi, Eğitim Bilimleri Fakültesi Yayını,
Fakültesi Dergisi, 30 (30), 202-210.
Yayın No: 237, 223-49.
Şahan, H.H. (2017). Eğitimde program geliştirme ve öğrenme ilke ve yöntemleri (4. Baskı). Waghid, Y. (2007). Lifelong learning and democratic citizenship education in South Africa.
Pegem Akademi.
Aspin, D.N. (Ed.) In Philosophical perspectives on lifelong learning, pp. 158-170.
T.C. Cumhurbaşkanlığı Strateji Geliştirme Başkanlığı [T.C. SGB]. (2022). Orta Vadeli Prog-
ram (2023-2025), https://www.sbb.gov.tr/wp-content/uploads/2022/09/Orta-Vade-
li-Program-2023-2025.pdf
T.C. Cumhurbaşkanlığı Strateji Geliştirme Başkanlığı [T.C. SGB]. (2023). Orta Vadeli Prog-
ram (2024-2026), https://www.sbb.gov.tr/wp-content/uploads/2023/09/Orta-Vade-
li-Program_2024-2026.pdf.
T.C. Cumhurbaşkanlığı Strateji ve Bütçe Başkanlığı (2019). On Birinci Kalkınma Planı
https://www.sbb.gov.tr/wp-content/uploads/2022/07/On_Birinci_Kalkinma_Pla-
ni-2019-2023.pdf
T.C. Cumhurbaşkanlığı Strateji ve Bütçe Başkanlığı (2023). On İkinci Kalkınma Pla-
nı https://www.sbb.gov.tr/wp-content/uploads/2023/12/On-Ikinci-Kalkinma-Pla-
ni_2024-2028_11122023.pdf
T.C. Kalkınma Bakanlığı (2013). Onuncu Kalkınma Planı. https://www.sbb.gov.tr/wp-con-
tent/uploads/2022/08/Onuncu_Kalkinma_Plani-2014-2018.pdf
Tuna, S. (2011). The teaching of art criticism for the creation of cultural awareness. Elemen-
tary Education Online, 10(2), 569-575.
Ulusal Ajans (2012). Avrupa Komisyonu Gençlik Program Kılavuzu. https://genclik.yasar.
edu.tr/wp-content/uploads/2012/02/2012-Program_Kilavuzu-TR.pdf
UNESCO Institute for Lifelong Learning [UIL]. (2024). About the Institute, https://www.
uil.unesco.org/en