Page 31 - Demo
P. 31


                                    AMASYAArt%u0131r%u0131lm%u0131%u015f ger%u00e7eklik uygulamalar%u0131 e%u011fitim alan%u0131nda yayg%u0131n olarak kullan%u0131l%u0131yor. Ders ortam%u0131nda art%u0131r%u0131lm%u0131%u015f ger%u00e7eklik kullan%u0131larak haz%u0131rlanan materyallerle etkile%u015fim i%u00e7erisinde bulunmak, %u00f6%u011frenciler a%u00e7%u0131s%u0131ndan e%u011flenceli bir ortam olu%u015fturuyor. Alanyaz%u0131n incelendi%u011finde art%u0131r%u0131lm%u0131%u015f ger%u00e7eklik uygulamalar%u0131n%u0131n %u00f6%u011frenci ba%u015far%u0131 ve motivasyonuna olumlu etkileri oldu%u011fu g%u00f6r%u00fcl%u00fcyor. Art%u0131r%u0131lm%u0131%u015f ger%u00e7eklik uygulamas%u0131yla %u00f6%u011fretimi destekleyici ara%u00e7lar ve e%u011fitici art%u0131r%u0131lm%u0131%u015f ger%u00e7eklik kartlar%u0131 kullan%u0131larak %u00f6%u011frencilerin g%u00fcne%u015f sistemi, insan anatomisi vb. i%u00e7erikleri, zenginle%u015ftirilmi%u015f 3D animasyonlarla s%u0131n%u0131f ortamlar%u0131nda g%u00f6rmelerini sa%u011flamak ama%u00e7land%u0131.Bu proje ile T%u00fcrkiye Y%u00fczy%u0131l%u0131 Maarif Modeli%u2019nde de bahsi ge%u00e7en %u201cvatansever, ahlakl%u0131, bilge, cesaretli, estetik, iradeli, merhametli, sa%u011fl%u0131kl%u0131, sorgulay%u0131c%u0131, %u00fcretken, ruh ve beden b%u00fct%u00fcnl%u00fc%u011f%u00fcne sahip, okudu%u011funu anlayan, anlad%u0131%u011f%u0131n%u0131 ele%u015ftiren erdemli insan yeti%u015ftirmek%u201d amac%u0131yla %u00f6%u011frencilere okuma al%u0131%u015fkanl%u0131%u011f%u0131 kazand%u0131r%u0131lmas%u0131 hedefleniyor. Etkinlikler; Amasya %u0130l Mill%u00ee E%u011fitim M%u00fcd%u00fcrl%u00fc%u011f%u00fc taraf%u0131ndan haz%u0131rlanan okuma plan%u0131 ile birlikte %u201ckitap okuma saati%u201d olarak derslerde uygulanacak, yine Amasya %u0130l Mill%u00ee E%u011fitim M%u00fcd%u00fcrl%u00fc%u011f%u00fc taraf%u0131ndan %u00f6rnek olarak haz%u0131rlanan etkinlikler ile okul d%u0131%u015f%u0131 %u00e7al%u0131%u015fmalar da yap%u0131labilecek.Art%u0131r%u0131lm%u0131%u015f Ger%u00e7eklik ile Bilime Yolculuk%u015eehzadeler %u015eehri Okuyor
                                
   25   26   27   28   29   30   31   32   33   34   35