Page 30 - Demo
P. 30
Amasya ilinde %u00f6%u011frenim g%u00f6ren %u00f6%u011frencilerimizin %u015fehrimizdeki tarih%u00ee mek%u00e2nlar ve k%u00fclt%u00fcrel eserlere kar%u015f%u0131 fark%u0131ndal%u0131klar%u0131n%u0131n olu%u015fturulmas%u0131na; insan, %u015fehir, k%u00fclt%u00fcr ve medeniyet aras%u0131ndaki ili%u015fkiyi kavrayarak kendi ya%u015fad%u0131%u011f%u0131 %u015fehri yak%u0131ndan tan%u0131mas%u0131na; ya%u015fad%u0131klar%u0131 %u015fehrin imk%u00e2n ve %u00f6zelliklerini %u00f6%u011frenerek mek%u00e2n ve zaman ili%u015fkisi ba%u011flam%u0131nda ke%u015ffetmesine; %u015fehrinin k%u00fclt%u00fcrel miras%u0131n%u0131,Projenin temel amac%u0131, %u015fu an t%u00fcm d%u00fcnyada pop%u00fcler olan %u201cmetaverse%u201d kavram%u0131n%u0131 %u00f6%u011fretmen ve %u00f6%u011frencilere tan%u0131tmak, metaverse i%u00e7inde yer alan e%u011fitim i%u00e7erikli uygulamalar%u0131n okullarda deneyimlenmesini sa%u011flamakt%u0131r. %u00d6%u011frencilerin i%u00e7inde bulundu%u011fumuz dijitalle%u015fen d%u00fcnyaya uyum sa%u011flayabilmelerine yard%u0131mc%u0131 olmak, metaverse kavram%u0131n%u0131 %u00f6%u011frencilere tan%u0131tmak, geleneksel y%u00f6ntemlerle anlat%u0131lmas%u0131 zor olan konu ve kavramlar%u0131n VR teknolojisi yard%u0131m%u0131yla %u00f6%u011frencilere deneyimsel olarak ya%u015fatmak, %u00f6%u011frenmeyi zenginle%u015ftirerek yaparak ya%u015fayarak %u00f6%u011frenmeye olanak sa%u011flamak, VR ortamlar%u0131n%u0131n sahip oldu%u011fu ses, %u0131%u015f%u0131k ve etkile%u015fim %u00f6zelli%u011fi ile %u00f6%u011frencilerin dikkatlerinin toparlanmas%u0131n%u0131 sa%u011flamak ise projenin hedefleridir.Amasya%u2019y%u0131Ya%u015f%u0131yorumde%u011ferlerini bilmesi ve korumas%u0131na; %u015fehrin y%u00f6resel %u00f6zelliklerini anlamas%u0131na; ya%u015fad%u0131%u011f%u0131 %u00e7evredeki tarih%u00ee yap%u0131lar%u0131 koruma bilincinin geli%u015ftirilmesine katk%u0131 sa%u011flamak; sanat, k%u00fclt%u00fcr ve tarih alanlar%u0131na y%u00f6nelik olumlu bak%u0131%u015f a%u00e7%u0131s%u0131 geli%u015ftirebilmelerine yard%u0131mc%u0131 olmak ama%u00e7lanm%u0131%u015ft%u0131r.E%u011fitimin Gelece%u011fi: Metaverse