Strateji Geliştirme Başkanlığı 

Sayın Bakanımız Yusuf TEKİN'in Katılımlarıyla Afet Bölgesi Eğitim Öğretim Faaliyetleri Değerlendirme Toplantısı Düzenlendi

Sayın Bakanımız Yusuf TEKİN'in Katılımlarıyla Afet Bölgesi Eğitim Öğretim Faaliyetleri Değerlendirme Toplantısı Düzenlendi

Bakanımız Sayın Yusuf TEKİN, Afet Bölgesi Eğitim Öğretim Faaliyetleri Değerlendirme Toplantısı'nda yaptığı konuşmada, Bakanlık olarak heyecanlı bir döneme girdiklerini, heyecanla okulların açılmasını beklediklerini ifade etti. Bakan Tekin, "2 Eylül'de eğitim öğretim takvimimiz başlıyor, öğretmen arkadaşlarımız okullarında olacaklar. 9 Eylül itibarıyla öğrencilerimizle beraber 2024-2025 eğitim öğretim yılını başlatmış olacağız. Ülkemize, milletimize, çocuklarımıza, ailelerine hayırlı olmasını temenni ediyorum." dedi.   Deprem bölgesindeki hazırlık süreçleriyle ilgili toplantı yaptıklarını belirten Bakan Tekin, ilgili genel müdürlerin 11 ilden gelen il milli eğitim müdürleriyle kendi alanlarında da toplantı yaptıklarını vurguladı.   Strateji Geliştirme Başkanımız Sayın Ercan TÜRK'ün de katılım sağladığı toplantıda, Sayın Bakanımız şu değerlendirmelerde bulundu;   "6 Şubat'tan sonra başlayan çalışmalar neticesinde, eksilen 9 bin 935 dersliğin yerine toplam 11 ilde inşaatı tamamlanıp eğitim öğretime açılan ve yakın zamanda açılacak şekilde inşaatı devam eden dersliklerimizle beraber toplam 19 bin 784 derslik yapıldı. Yani yaklaşık 10 bin derslik ilave olarak eklenmiş olacak. Bu tabii, Cumhurbaşkanı'mızın bize verdiği talimatla her ilde yaklaşık olarak 6 Şubat öncesindeki derslik sayısının yüzde 10 üzerinde bir dersliğe kavuşmuş olacak demektir. Dolayısıyla 11 ilin tamamında 6 Şubat'tan önceki rakamların yaklaşık olarak yüzde 10'undan fazla derslik sayısı, eğitim-öğretim sürecine kazandırılmış olacak."    

Milli Eğitim Bakanlığı Atatürk Bulvarı No. 98 4.Kat A Blok Bakanlıklar Kızılay/ANKARA - 0(312) 413 26 80/81

MEB © - Tüm Hakları Saklıdır. Gizlilik, Kullanım ve Telif Hakları bildiriminde belirtilen kurallar çerçevesinde hizmet sunulmaktadır.