Page 307 - Demo
P. 307
TRABZONT%u00fcrkiye Y%u00fczy%u0131l%u0131 Maarif Modeli%u2019yle e%u011fitim %u00f6%u011fretim s%u00fcrecinde bilginin davran%u0131%u015fa d%u00f6n%u00fc%u015ft%u00fc%u011f%u00fc beceri temelli yeni anlay%u0131%u015f esas al%u0131nd%u0131. Bu kapsamda, %u201cSosyal Sorumluluk Faaliyetlerinin Desteklenmesi%u201d ve %u201cSistem Okuryazarl%u0131%u011f%u0131 Felsefesi%u201d temelinde dijital, k%u00fclt%u00fcrel, sanatsal ve s%u00fcrd%u00fcr%u00fclebilirlik gibi farkl%u0131 okuryazarl%u0131k becerilerinin kazand%u0131r%u0131lmas%u0131n%u0131 hedefleyen proje tabanl%u0131 %u00e7al%u0131%u015fmalar%u0131n te%u015fvik edilmesi ve payla%u015f%u0131m%u0131 ama%u00e7land%u0131. Bu projeye Trabzon%u2019daki okullardan 344 adet proje %u00f6n ba%u015fvurusu al%u0131nd%u0131. Okullar, projelerine ait faaliyetlere ba%u015flam%u0131%u015f olup 14 Mart 2025 tarihine kadar projeleri %u0130l Mill%u00ee E%u011fitim M%u00fcd%u00fcrl%u00fc%u011f%u00fcne sunacaklar.Tut Elimden%u00d6%u011fretmenim ProjesiTrabzon%u2019da bulunan dezavantajl%u0131 durumdaki (sosyal uyum problemi, ekonomik g%u00fc%u00e7l%u00fckler, co%u011frafi sorunlar, anne ve/veya babas%u0131n%u0131 kayb%u0131, %u015fehit/gazi yak%u0131n%u0131 olma durumu vb.) %u00f6%u011frencilere verilecek rehberlik ve dan%u0131%u015fmanl%u0131k deste%u011fi ile bu %u00f6%u011frencilerin %u00e7ok y%u00f6nl%u00fc geli%u015fimi sa%u011flanarak akademik, ki%u015fisel, sosyal becerilerinin art%u0131r%u0131lmas%u0131n%u0131 ama%u00e7layan proje; 19 Ekim 2024 tarihi itibar%u0131yla uygulanmaya ba%u015fland%u0131. Aral%u0131k 2024%u2019ten bu yana proje kapsam%u0131nda 260 adet farkl%u0131 etkinlik okullar taraf%u0131ndan ger%u00e7ekle%u015ftirildi.%u201cHer Okulun Projesi Olsun(HOPO)%u201d Projesi