Page 278 - Demo
P. 278


                                    T%u00dcB%u0130TAK 4008 Do%u011fal Terapi Projesi: %u00d6zel Gereksinimli %u00c7ocuklar %u0130%u00e7in Do%u011fa Tabanl%u0131 E%u011fitim ve EtkinliklerSiirt %u0130l Mill%u00ee E%u011fitim M%u00fcd%u00fcrl%u00fc%u011f%u00fc AR-GE birimi taraf%u0131ndan y%u00fcr%u00fct%u00fclen T%u00dcB%u0130TAK 4008 Do%u011fal Terapi Projesi; hafif zihinsel engelli 20 %u00f6%u011frencinin fiziksel, bili%u015fsel, sosyal ve duygusal geli%u015fimini desteklemeyi ama%u00e7lad%u0131. Tillo Tabiat Park%u0131 ve Tillo Kalesi%u2019nde ge%u00e7irilen 5 etkinlik g%u00fcn%u00fcnde 14 at%u00f6lye ger%u00e7ekle%u015ftirildi. G%u00f6ky%u00fcz%u00fc g%u00f6zlemleri, bilimsel deneyler, endemik bitki %u00e7al%u0131%u015fmalar%u0131 ve do%u011fa y%u00fcr%u00fcy%u00fc%u015fleri gibi etkinliklerle %u00f6%u011frencilerin ba%u011f%u0131ms%u0131z ya%u015fam becerileri, %u00f6zg%u00fcvenleri ve topluma entegrasyonlar%u0131 desteklendi. Proje, do%u011fan%u0131n iyile%u015ftirici g%u00fcc%u00fcn%u00fc kullanarak %u00e7evre bilincini ve toplumsal fark%u0131ndal%u0131%u011f%u0131 art%u0131rmay%u0131 hedefledi.E%u011fitimde %u0130novasyon Bulu%u015fmalar%u0131Siirt %u0130l Mill%u00ee E%u011fitim M%u00fcd%u00fcrl%u00fc%u011f%u00fc AR-GE birimi taraf%u0131ndan y%u00fcr%u00fct%u00fclen E%u011fitimde %u0130novasyon Bulu%u015fmalar%u0131, %u00f6%u011frencilerin teknolojiyle bulu%u015fturulmas%u0131 ve 21. y%u00fczy%u0131l becerilerinin geli%u015ftirilmesi amac%u0131yla d%u00fczenleniyor. Proje kapsam%u0131nda, AR-GE Merkezinde farkl%u0131 okul seviyelerindeki %u00f6%u011frencilere y%u00f6nelik robotik kodlama, STEM, 3D tasar%u0131m at%u00f6lyeleri, sanal ger%u00e7eklik g%u00f6zl%u00fc%u011f%u00fc etkinlikleri ger%u00e7ekle%u015ftiriliyor. Bu bulu%u015fmalarla %u00f6%u011frencilerin problem %u00e7%u00f6zme, yarat%u0131c%u0131l%u0131k, i%u015f birli%u011fi ve teknolojiyi g%u00fcvenli bir %u015fekilde kullanma becerileri destekleniyor. Ayr%u0131ca, e%u011fitim s%u00fcre%u00e7lerine dijital ara%u00e7lar%u0131n entegrasyonu sa%u011flanarak %u00f6%u011frencilerin inovasyon ve bilimsel d%u00fc%u015f%u00fcnce alanlar%u0131nda geli%u015fmesi hedefleniyor.
                                
   272   273   274   275   276   277   278   279   280   281   282