Page 155 - Demo
P. 155


                                    %u201cDo%u011fan%u0131n Rengi %u00c7ocuk%u201d HATAYprojesi, okul %u00f6ncesi %u00f6%u011frencilerde %u00e7evre bilinci olu%u015fturmay%u0131 ama%u00e7layan bir giri%u015fimdir. 15 il%u00e7ede uygulanan proje; %u00e7ocuklara do%u011fa sevgisi, %u00e7evre duyarl%u0131l%u0131%u011f%u0131 ve s%u00fcrd%u00fcr%u00fclebilir ya%u015fam al%u0131%u015fkanl%u0131klar%u0131 kazand%u0131rmay%u0131 hedefliyor. T%u00fcrkiye Y%u00fczy%u0131l%u0131 Maarif Modeli%u2019nin de%u011ferleri do%u011frultusunda at%u00f6lyeler, geri d%u00f6n%u00fc%u015f%u00fcm %u00e7al%u0131%u015fmalar%u0131, do%u011fa temal%u0131 sanat etkinlikleri ve %u00e7evre koruma projeleri ger%u00e7ekle%u015ftirildi. Proje, %u00e7ocuklar%u0131n do%u011fayla uyum i%u00e7inde ya%u015fama becerilerini geli%u015ftirmesine ve s%u00fcrd%u00fcr%u00fclebilir bir gelece%u011fe katk%u0131 sa%u011flamas%u0131na %u00f6nc%u00fcl%u00fck ediyor.%u201cDijital Kanatlar%u201d ProjesiBu proje kapsam%u0131nda %u00fclke genelindeki 100 ortaokuldaki 5, 6, 7 ve 8. s%u0131n%u0131f %u00f6%u011frencilerine y%u00f6nelik yaz%u0131l%u0131m (programlama ve kodlama), donan%u0131m ve %u00fcretim konular%u0131nda e%u011fitim verilmesi ve bu sayede teknolojiyi etkin olarak kullanabilme becerilerinin kazand%u0131r%u0131lmas%u0131 i%u00e7in nitelikli ortam ve etkinliklerinin planlanarak uygulanmas%u0131 ama%u00e7lan%u0131yor.Do%u011fan%u0131n Rengi %u00c7ocuk
                                
   149   150   151   152   153   154   155   156   157   158   159